Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

notje
13-03-2011 om 15:03
Even een hart onder de riem nodig
Even een lange voorgeschiedenis.
Omdat ik bijwerkingen had van de mirena spiraal heb ik hem 4 weken geleden laten verwijderen.Geen probleem het was zo gepiept,nog gevraagd of ik een bloeding kon verwachten,het antwoord was waarschijnlijk niet.2 dagen later toch gaan vloeien,ik dacht dat het mijn menstruatie was.Het vloeien werd met de dag erger (met grote stolsel sorry een beetje plastisch),superplus tampon en maandverband waren niet genoeg.Een week na de verwijdering kreeg ik plotseling koorts,ik dacht aan een griepje.Na 2 dagen toch naar de dokter ik had s'nachts meer dan 40 koorts en ieder uur liep ik leeg.Naar de dokter (die had geen tijd om te komen) vandaar toch naar de ehbo.Na onderzoek blijk ik een ontsteking te hebben in mijn buikholte.Aan ab en het vocht kreeg ik bijwerkingen.Het ging alleen maar slechter.mijn leverwaarden waren niet goed ,dus door de ct-scan.Hierop was vocht te zien achter mijn longen en om mijn hart.Dus vocht eraf en ik knapte zienderogen op en mocht na een week naar huis met bedrust.
Maar...nu hebben ze nog iets op de ct-scan gezien op mijn lever.Ik maakte me eerst niet zo druk omdat ik herstellende was,maar nu het iets beter gaat begin ik me langzaamaan zorgen te maken.
Nu dinsdag moet ik voor een MRI en woensdag voor een CT scan.De uitslag krijg ik de week daarna.Ik weet wel dat het niets hoeft te zijn,maar het kan wel.Ze denken aan een adanoom of een hepatoom.
Ik ben dus even op zoek naar een hart onder de riem.
groet Notje

Mien*
23-03-2011 om 09:03
Gelukkig!
wat een spanning, gelukkig is het een 'goede' uitslag, heb je lekker geslapen?

notje
23-03-2011 om 21:03
Héérlijk geslapen,de hele nacht door tot mijn wekker ging.Genoten van de zon vandaag.De wereld ziet er weer een stuk zonniger uit!
Notje

Elisa Gemani
23-03-2011 om 23:03
Notje
Goed nieuws Notje! Ze gaan het toch wel regelmatig controleren he? Hebben ze nog iets gezegd over stoppen met hormoonhoudende anticonceptie (mocht je die gebruiken) etc.? Maar fijn dat het niet een kwaadaardig gezwel is!!

notje
24-03-2011 om 20:03
Elisa
Ik moet over een half jaar terug komen.Het blijkt een focale nodulaire hyperplasie te zijn.
Ik mag wel de pil weer slikken maar daarom willen ze me even onder controle houden.Voor mij geen spiraaltje meer iig ;-)