Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Ahum
29-07-2016 om 15:07
Ervaring Weight Watchers Online?
Net terug van vakantie en ik baal van mijn lijf. Wilde al langer een paar kilo afvallen, maar het lukt mij maar niet en die buik wordt maar dikker. Ik zag dat WW online momenteel een aanbieding heeft en dacht, misschien moet ik dat eens proberen. Misschien lukt het mij met een steuntje in de rug wel.
Maar voordat ik het doe, ben ik benieuwd wat het inhoudt en of je er daadwerkelijk wat aan hebt.
Iemand ervaring?

Molletje
04-08-2016 om 20:08
Goh diëtist
Is dat wat je in je werk ook doet, de concentratiekampen erbij halen? Charmant .
Natuurlijk is het bottom line zo dat als je veel te weinig eet, je magerder wordt- ongeacht wat je binnen krijgt aan voedingswaarden maar als je je lijf wilt shapen -en dus niet alleen uithongeren- is er echt meer nodig dan calo's in minder dan calo's uit.
Maar ik geloof dat je ook into het voedingscentrum bent dus we zitten sowieso niet echt op één lijn. Kan t misschien zo zijn dat al een poosje terug je opleiding hebt afgerond?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.