Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Minet

Minet

06-09-2009 om 16:09

Ervaring met tmd?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

24-09-2009 om 19:09

Ordinaire tmd

Vandaag was de diagnose van de tandarts exact hetzelfde als die van de huisarts 14 dagen geleden.
Het lijkt op slijtage van het kaakgewricht, waarschijnlijk mede veroorzaakt doordat ik altijd op 1 zij slaap, en bijna de gehele nacht, want mijn onderlaken is meestal nog spiegelglad.
Ik heb nu oefeningen gekregen die ik voor de spiegel moet doen, en hij adviseerde me om van plek te wisselen in bed met mijn man.............nou, dat gaat nog wat hilariteit opleveren denk ik!
hahahaha
Maar goed, over 3 weken weer terug, eens kijken of deze oefeningen en bedruil effect hebben.

Lynna

Lynna

25-09-2009 om 06:09

Lekker geslapen?

Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Zo aan de andere kant?

Het lijkt me trouwens niet zo'n prettige diagnose. Aan slijtage valt toch niet veel te doen? Of zijn er toch nog mogelijkheden als er over 3 weken niet veel verandert is?

Minet

Minet

25-09-2009 om 08:09

Pffff

wat een gedoe zeg! Slapen op een andere plek was geen succes, we zijn halverwege de nacht heel snel weer gaan wisselen :)
En dan slapen op mijn rechterkant, ook dat was het niet Heb echt geprobeerd te blijven liggen, maar kon mijn draai niet vinden. Benen wilden niet goedliggen :), mijn armen waren de weg kwijt :), en de 'versleten' kaak rechts vond het helemaal niet leuk om in het kussen gedrukt te worden.
Of er nog mogelijkheden zijn hangt af van de precieze oorzaak. Het kan ook een kalkafzetting zijn volgens de tandarts, dat is te verhelpen. Maar voor een exacte diagnose is een MRI nodig, ik ga eerst maar eens proberen met oefeningen iets te bereiken. Wie weet welk wonder zich nog gaat voltrekken :)

Lynna

Lynna

25-09-2009 om 18:09

Waarom laat je die MRI niet vast aanvragen? Anders heb je over een paar weken daar weer een wachttijd voor. Je bent toch al lang genoeg aan het proberen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.