Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Fianna

Fianna

26-09-2010 om 15:09

Enorme pijn aan schouder, wat vragen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

04-10-2010 om 16:10

Hm, hier is maar één gepaste reactie op: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Wel goed dat ie er iets aan ziet, beter dan ermee door lopen natuurlijk.

Puck

Puck

05-10-2010 om 10:10

Jakkes

Fijn zo'n bericht. Heeft de orthopeed ook gezegd hoe je daar zo ineens aan komt.

Asa Torell

Asa Torell

05-10-2010 om 12:10

In 1 woord

Shit! Nu mag het toch allemaal echt wel eens een keertje op zijn met de pech!!!

Fianna

Fianna

05-10-2010 om 14:10

Niet echt ineens

Puck, zo ineens is het niet. Ik heb 11 jaar geleden een fietsongeluk gehad en toen al een pees scheur gehad in mijn schouder. Dat had dus toen al eigenlijk operatief behandeld moeten worden aldus deze orthopeed. Het heeft waarschijnlijk al die jaren gesluimerd zonder dat ik er echt last van had en door overbelasting (1 reden kan ik al bedenken, rondsjouwen met 4 kinderen en altijd zware kinderwagens duwen) is het verergerd. Apart is wel dat ik al die tijd niet echt last heb gehad, maar nu dus ineens wel.
Asa, het is zwaar k*t. Ik hoop toch tegen beter weten in dat uit de mri blijkt dat alles intact is, maar ik bereid me op het ergst voor: een operatie. Met een fors hersteltijd, in elk geval 6 weken mitella, en dan nog hersteltijd van die andere operatie die opnieuw moet, plus nog een vervolg operatie wat ik sowieso moet hebben om de boel daar te herstellen. Aaargh, hoe ga ik dat in godsnaam doen met 4 kinderen, waarvan 1 baby!!
Nou ja, uiteindelijk komt het allemaal wel goed en het kan erger, net wat een vriendin zei: gelukkig ben je niet ernstig ziek. Dat is wel waar ja!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.