Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Wuppie

Wuppie

24-04-2009 om 12:04

Een kwaaltje waarmee je niet naar de huisarts wilt (anale ongemakken)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Van Onderen

Van Onderen

10-05-2009 om 18:05

Kan terug komen

En omdat ik er terugkerend last van hield bedacht ik...ik ga er nu wat aan laten doen. Dat betekende eerst de huisarts. Heel prettig dat wij alleen vrouwen in de maatschap hebben. Nu was mijn eerste gene voorbij.
Toen een scopie. Je denkt, och, ik heb ook 2 bevallingen in het ziekenhuis gedaan... Maar daar hoefde ik geen klysma voor toe te dienen (argh) en loop je heel bewust die kamer binnen in je blote kont, waar wel heel veel mensen stonden. Nee die scopie dat hoeft voor mij de eerste jaren niet meer.
De volgende afspraak was voor elastiekjes schieten om de inwendige aambei. Dus ik had me voorbereid op weer een kamer vol mensen, maar dat viel reuze mee. Aardige arts en 2 vrouwelijke assistentes die me op me gemak stelden. "Wanneer u een wind moet laten, dan moet u dat vooral doen hoor" Okee, aardige optie, maar je gaat een arts toch echt niet in het gezicht winden, ieuw. Er moest wel een vervolg afspraak komen voor het gevalletje dat. Dus ik had me voorbereid op dezelfde mensen. Maar nee, weer een andere arts en 2 mannelijke assistenten en 1 AIO. Hierdoor werd mijn achterkant uitgebreid besproken en werd er tijd genomen voor het beeld. Na afloop (ik hoefde geen nieuwe elastiekjes) zaten de arts en AIO me uitgebreid te vertellen hoe schoon te houden. Fijn hoor, studio-object zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.