Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Wanhoopje
05-05-2009 om 15:05
Depressie en het voorkomen van een major depressie
Al een poosje sluimert er een depressie in mijn lijf die heftig probeert voet aan wal te krijgen.
In januari stak hij zijn kop op en door de sores omtrent mijn kind heb ik hem zwaar genegeerd en gewoon mijn dingen gedaan die moesten.
Of ik me nou fijn of niet fijn voelde. Het lukte redelijk maar het lijkt of mijn reserves op zijn.
De depressie die nooit weggeweest is klopt weer hardnekkig op de deur met alles er op en eraan.
(van moe zijn t/m flirten met de treinen)
Inmiddels heb ik alle trucs die ik ken toegepast om de depressie te onderdrukken of te negeren maar het lukt niet goed meer.
Als medicatie slik ik AD en kan helaas niet hoger qua dosering. dus ik vestig nu mijn hoop op ervaringsverhalen van mede depresievelingen.

Wilma
29-05-2009 om 17:05
Tja ...
Dit hebben we al zo vaak gehoord. Dus vroeg of laat zal ze wel, al dan niet met andere nick, opduiken hier bij OOL.
Evengoed sterkte met alles.
Groetjes,
Wilma

zofia
29-05-2009 om 19:05
Hoi Nikus,
Dit begint een soap met duizenden afleveringen en vele tearjerkers te worden.
ik ga er bijna van gapen.
Je was al een paar maanden geleden weggegaan, en toen heeft iedereen ook al roerend afscheid genomen.
Gaan we dat nou weer herhalen?
Sorry, maar ik ga je geen virtuele hug geven. Geen warm bad, geen sterkte in je moeilijke fase.
Dat doe ik alleen maar als je dat gewoon vraagt.
Ik zeg gewoon: tot ziens. Volgens mij dekt dat prima de lading.
See you! Zofia

jeempie
31-05-2009 om 14:05
........
Ik wil net reageren met sterkte en alles erop en eraan maar ik zie dat je blijkbaar je come back al gemaakt hebt?!