Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Onno

Onno

14-07-2013 om 11:07

De verschrikkelijke mazelen epidemie.

Niemand nog een mening daarover? Vreemd, meestal heeft men het hier over de meest onbenullige onderwerpen maar dit vind men dan niet belangrijk? Raar volkje hier.

Onno

Onno

30-08-2013 om 18:08

Alle berichten zijn authentiek

Iedereen die in mijn gastenboek heeft geschreven is te traceren per mail of telefoon.
Een onderzoek met 10 autisten behandeld door de CEASE-therapie en 10 autisten behandeld door de allerbeste psychiater die je maar kunt vinden zou ik direkt toejuichen. Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen.

Pluk53

Pluk53

Onno, alle begin is moeilijk

twee groepen, dat zou natuurlijk ideaal zijn. Maar zoals je aangeeft wat moeilijk te organiseren.
Maar de CEASE-"therapie" wordt al minstens 4 jaar ingezet. En al die tijd is er geen analyse gedaan van de behaalde resultaten? Gewoon, een overzichtje van de status voor/na behandeling?

Kari1

Kari1

Nee onno

"Een onderzoek met 10 autisten behandeld door de CEASE-therapie en 10 autisten behandeld door de allerbeste psychiater die je maar kunt vinden zou ik direkt toejuichen. Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen."
Dat proberen wij (cq wie dan ook) niet voor elkaar te krijgen, dat ga JIJ voor elkaar krijgen. Zo hoort het namelijk als je de werking van een bedachte therapie gaat bewijzen. En iets meer dan 10 dan, en ook dubbelblind werken met placebokorreltjes (ehhh, da's een tautologie maar vooruit maar).
Kari

Kari1

Kari1

Haha pluk

Tuurlijk zal dat overzicht van resultaten er wel zijn, da's heel simpel hoor. Patiënt genezen - patiënt genezen - patiënt genezen enzovoort.
Kari

framboos

framboos

30-08-2013 om 22:08

Nogmaals,

Heeft iemand een link??

Tijgeroog

Tijgeroog

30-08-2013 om 22:08

Framboos

De link mag volgens mij niet geplaatst worden, maar ik heb fay gisteren in dit draadje wat Google advies gegeven.

Egel

Egel

30-08-2013 om 23:08

Framboos

Framboos, inderdaad, de Google-tip werkte perfect. De plusminus derde link die ik zag was het. Zijn initialen zijn H.S. Echt je ziet het zo, succes!

framboos

framboos

31-08-2013 om 09:08

Bedankt

Heb het idd gevonden Sorry, had niet de hele draad gelezen.

Nils, wat ben je achterdochtig!

Nils, je denkt toch niet dat Onno tijd heeft om zelf zijn gastenboek te schrijven :-)

Hombre

Hombre

31-08-2013 om 22:08

Draadje mag nu wel dood lijkt me

Onno is ongetwijfeld erg blij met dit draadje. Wekenlang gratis publiciteit met hemzelf in de underdog/heldenrol.

Zullen we er maar eens mee ophouden?

Onno

Onno

01-09-2013 om 16:09

Goed idee.

Die verschrikkelijke mazelen epidemie is inmiddels uitgegaan als een nachtkaars en bleek net zo erg te zijn als de mexicaanse griep indertijd. Allemaal angst voor niets dus. Wel hebben die herhaalde vaccinaties veel schade aangericht maar daar hoor je over een paar maanden pas over.
Nu iedereen mijn website heeft gelezen zijn de meeste vragen ook weer beantwoord, dus we kunnen met een gerust hart dit draadje sluiten. Dat komt mij goed uit want nu de vakantie periode voorbij is barst de praktijk weer uit zijn voegen.

wizzer

wizzer

01-09-2013 om 17:09

Mazelen en media

Tja dat de kranten momenteel even niet schrijven over mazelen betekent niet dat de epidemie over is. Zie hier voor het verspreidingskaartje:

http://rivm.nl/Onderwerpen/M/Mazelen

In werkelijkheid breidt de epidemie zich juist nog uit (nu bijvoorbeeld ook gevallen in Friesland).

Dalarna

Dalarna

01-09-2013 om 18:09

Onno begrijpt ook al niets van de mazalen epidemie en van het feit dat het midden van het land maandag voor het eerst weer naar school gaat.

Als je zo met getallen en gegevens om gaat belooft dat weinig goeds over andere "bewijzen". Alles naar jouw hand zetten en hopen dat niemand de ware cijfers opzoekt?

Tineke

Tineke

01-09-2013 om 18:09

Onno: "Die verschrikkelijke mazelen epidemie is inmiddels uitgegaan als een nachtkaars en bleek net zo erg te zijn als de mexicaanse griep indertijd. Allemaal angst voor niets dus."
Op mijn school zijn er toen 2 kinderen overleden aan de Mexicaanse griep. Je weet werkelijk niet wat je er allemaal uitblaat.

Fiorucci

Fiorucci

01-09-2013 om 19:09

Onno

Foutje,Onno, de scholen gaan hier maandag weer open en een toename wordt zeker verwacht. Er is nog steeds een toename gaande van het aantal ziektegevallen, zo ook de ziekenhuisopnames.

Kaaskopje

Kaaskopje

01-09-2013 om 19:09

Oh oh

Lees eerst dit even: http://www.rivm.nl/Onderwerpen/M/Mazelen

Kaaskopje

Kaaskopje

01-09-2013 om 20:09

Te snel

Ik hoop dat een verstandige cliënt van je inziet dat er eens onderzoek naar je gedaan moet worden. Ik vind dat daar genoeg reden voor is. Dat je ronduit liegt vind ik zeer verontrustend te noemen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.