Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Lisa76
14-01-2011 om 21:01
De kindjes van berber..
He Berber,
Zoals je weet , hou ik je altijd nog stiekem in de gaten..
Wat vervelend zeg voor jullie allemaal. Las je verhaal bij "zorgenkinderen". Brings back bad memory's die neuszondes... Is dat nog wel te doen op die leeftijd? Fijn dat ze beiden naar huis mochten.
Hoe lang hebben ze erin gelegen?
Hier heeft mijn oudste logopedie. Maak ik me zo zorgen over... Hij stottert echt heel erg. Komt echt niet uit zijn woorden. Lopen nu al eentijde bij logopedie maar zie 0,0 verbetering.
De jongste moet volgende week buisjes en neusamandelen laten verwijderen. (is natuurlijk niet te vergelijken met jouw kids maar vind het toch wel spannend voor haar en mij)
HOe gaat het verder allemaal met jullie? en je oudste trekt die het een beetje?
liefs lisa

heli
25-01-2011 om 09:01
Berber
Ook ik heb, gelukkig, geen verstand van sondevoeding. Ja, toen jongste thuiskwam had hij nog sondevoeding (ook prematuur), maar dat was na twee weken voorbij en geen vergelijking met wat jullie nu meemaken.
Ik wil gewoon even laten weten dat ik vaak aan jullie denk. En dat ik hoop dat het snel beter gaat, dat die sondevoeding kan stoppen en jullie weer betere nachten kunnen maken. Die gebroken nachten en zorgen om eten en groeien (dat ken ik dan weer wel) slopen je... Sterkte!

Urslau
25-01-2011 om 20:01
Berber
ach ik heb er ook jaren over gedaan om zo te denken hoor. Met de oudste had ik vroeger zoiets van oei onder de normale gewichtslijn. Blijkt achteraf dat ze nu nieuwe waarden hanteren. Tja dan zijn onze lichtgewichten al snel nog lichter dan ze al waren. HAha.
De jongste vond het vandaag fantastisch om naar oma en opa te gaan en heeft zich daar heerlijk vermaakt.
Ach zoals je zelf ook wel merkt wordt je geleefd bij de dag. Dat heb ik achteraf bij manlief geleerd. Ik geniet van de goede momenten en baal van de mindere momenten, maar het hoort er helaas bij.