Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Carpale tunnel syndroom

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

07-03-2010 om 13:03

En toch sharon

Mijn jongste is alweer tien jaar,ik bewaar goeie herinneringen aan kleine frummels in mijn bed..:)
Bastet

Guinevere

Guinevere

07-03-2010 om 13:03

Beestjes

Ja, ik kan me de tijd dat we gezamenlijk beestjes zagen nog goed herinneren. Het draadje heette iets als "help, een nachtspook" oid.
Gelukkig is jouw jongste pas 7 weken, het kan nog bijdraaien! Tenslotte is mijn jongste indertijd ook bijgedraaid (na een maandje of 14...... .

Sharon*

Sharon*

07-03-2010 om 13:03 Topicstarter

14 maanden

Ooooh, nog maar 14 maanden. Waar maak ik me druk om )
Jongste heeft nu ook besloten dat hij overdag alleen in mijn armen wil slapen. Als ik hem in zijn bed leg, wordt hij na 5 minuten wakker...

Bastet, het is ook heerlijk zo'n frummel!

Bastet

Bastet

07-03-2010 om 16:03

Sharon

Mijn oudste was ook zo,ik deed mijn halve huishouden met een baby in mijn nek.....:)
Bastet

Sharon*

Sharon*

07-03-2010 om 20:03 Topicstarter

Bastet

Huishouden?? wat is dat ) Dat staat bij mij nu op een heel laag pitje.
maar inderdaad ik ken het wel, van alles doen met een baby in je armen.
Overigens het lijkt wel of sinds ik dit draadje heb gestart mijn CTS klachten minder worden!

Marjoleine64

Marjoleine64

07-03-2010 om 22:03

Pas na stoppen borstvoeding

ging het CTS bij mij weer vanzelf over, in een maand of 2. Ik ben toen bij de neuroloog geweest ongeveer 3 maanden na de bevalling, en dat was ook het moment dat ik stopte met BV. Hij vond het toen nog niet erg genoeg om iets aan te doen (was ook nog best mee te leven). 2 maanden later was het bijna helemaal over. Overigens was het bij mij wel al voor de bevalling begonnen, maar juist daarna werd het veel erger. Gek genoeg wist de huisarts niet dat dit iets te maken kon hebben met de zwangerschap, maar gelukkig de fysio van de na-gym wel (en ik was zeker niet de enige die er last van had in die groep). Ik zou dus nog even afwachten tot je hormonen weer helemaal normaal zijn, opereren kan altijd nog.
Marjoleine

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.