Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Buikpijn.....krampen bij 11 jarige

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mix

mix

30-11-2012 om 18:11

Elleke

Wat evt kan helpen tegen de pijn van de krampen is een warme kruik tegen zijn buik aanhouden. Helpt hier bij menstruatiekramp en darmkramp. Het haalt net even de scherpe kantjes eraf. Sterkte met alles

Elleke70

Elleke70

30-11-2012 om 21:11 Topicstarter

Inderdaad auw, ben veel geruster nu.

Mix; helemaal met je eens; kruikie is altijd een succesnummer, maar bij hem doet het niets met die buik; ik geef hem wel vaak, en dan zegt hij ook
'Voor de troost ;-)'

Is er wat te melden; dan doe ik dat..voorlopig maandag starten met school.... (er is vandaag een last van mijn schouders gevallen; ook al zijn we er nog niet...maar elke keer een beetje...)

Fijn weekend jullie!

Pubermoeder

Pubermoeder

01-12-2012 om 00:12

Elleke

Fijn dat je zo goed bent geholpen bij deze arts, dat moet een fijn gevoel zijn.
Wat ik niet goed begrijp, maar misschien heb ik wat over het hoofd gezien... je schrijft (blij) dat hij maandag weer naar school gaat. Terwijl je twee dagen geleden nog schreef dat hij absoluut niet naar school kon, en boos was op de dokter die zei dat er geen reden was om hem thuis te houden. Medisch is er toch nog niets veranderd?

Elleke70

Elleke70

02-12-2012 om 20:12 Topicstarter

Pubermoeder...

Hallo, de huisarts was ongenuanceerd en geen steun, niet pro-actief in een oplossing vinden. Nu hebben we begrip, een plan en vertrouwen.
Dit helpt mij en zoon om onze schouders eronder te zetten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.