Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Sanne

Sanne

12-01-2013 om 11:01

Blaasontsteking en preventie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
P

P

18-01-2013 om 08:01

Kaaskopje

Ik heb gewerkt als assistente en ik kreeg die potjes.

Wat is er nu mis mee om elke keer een nieuw potje te vragen of te kopen en in je badkamerkast of wat dan ook te bewaren? Ze zijn zo goed af te sluiten dat ik het gewoon prettig vind.

Overigens heb ik OOK niet zomaar een schoon potje met schroefdeksel voorhanden hoor.

Gewoon gratis te halen bij de huisarts

ik heb standaard een potje staan, met het deksel erop, wordt t ook niet stoffig of smerig.

Andere potjes worden hier echt niet meer geaccepteerd!

Bij de apotheek moet je betalen, ik haal ze dus gewoon bij de HA.

bibi63

bibi63

18-01-2013 om 11:01

Kruitvat

Kruitvat heeft ze ook, en een stuk goedkoper dan bij de apotheek.
Gr. Bibi

P

P

18-01-2013 om 12:01

Dank je wel mien

Het lijkt soms net of jezelf (of hier dan de huisarts) van die vreemde afwijkende ideeën heeft maar he we leven in 2013 hoor, dan hoef je echt geen plas meer in een glazen jampotje op te vangen die je eerst grondig hebt schoongemaakt (overigens heb ik dus nooit potjes voor handen als dat al zou moeten).

Hanne.

Hanne.

18-01-2013 om 14:01

Alsof de duvel er mee speelt

"we leven in 2013 hoor, dan hoef je echt geen plas meer in een glazen jampotje op te vangen die je eerst grondig hebt schoongemaakt"

Als je het zo zegt klinkt het als iets heel primitiefs. Alsof je een aderlating krijgt in plaats van een paracetamol zeg maar.

Maar goed, alsof de duvel er mee speelt moet ik dus nu (terwijl ik zeg nooit te hoeven) urine van jongste bij de dokter inleveren.

Zit gewoon in een leeg potje. Want die heb ik wel altijd staan. Zal eens vragen of ze dat bezwaarlijk vinden.

Overigens heb ik ook wel eens bij de dokter ter plekke urine in moeten leveren. Kreeg ik gewoon een maatkannetje mee. Vraag me af hoe 'schoon' dat geweest is. Zal vast niet veel meer dan vaatwasserschoon zijn geweest.

Fiorucci

Fiorucci

18-01-2013 om 18:01

Hanne

KLopt, bij een gewone urinetest is vaatwasserschoon echt voldoende.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.