Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

tonny

tonny

31-05-2012 om 14:05

Amandelen knippen

Iemand nog tips vanuit de praktijk? Jongste dochter (21) is komende week aan de beurt bij de KNO-arts.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
elsje78

elsje78

09-06-2012 om 21:06

Hoe gaat het nu?

Knapt ze al wat op?

Tonny

Tonny

10-06-2012 om 00:06

Valt nog tegen

Nog erge keelpijn en een naar gevoel, ziek. Ze eet nu wel wat maar hele kleine hapjes en heel voorzichtig. In de folder staat een tot twee weken.. Vanavond kwam er een vriendin voetbal kijken, dat was erg gezellig al kost dat wel haar keel, met praten.
Geduld is een schone zaak.
Het is vervelend dat ze bij haar studie erg weinig soepel zijn, dinsdag is een les die ze echt moet volgen, ik hoop dat dat gaat lukken.

Ze heeft wel het gevoel dat er inderdaad veel ruimte zal zijn als alles genezen is. Vooral de ene amandel was echt megagroot.
We wachten maar af en blijven braaf ijsblokjes maken, vooral het opstarten in de ochtend is erg vervelend.

Tineke

Tineke

10-06-2012 om 15:06

He bah

Niet leuk! Sterkte voor jou, beterschap voor haar!

Kaaskopje

Kaaskopje

10-06-2012 om 16:06

Sneu

Ik had niet verwacht dat het herstel zo traag gaat. Gelukkig weet je niet alles van te voren. Duimen dan maar dat ze morgen voldoende opknapt om dinsdag naar school te kunnen. Bij onze dochter moeten we de mentor vragen wat de schade is. Haar stage wordt goedgekeurd, dus dat is klaar voor dit jaar, maar ze mist nu op de valreep te veel lessen en daardoor is het onzeker of ze over kan.

tonny

tonny

12-06-2012 om 19:06

Gaat wat beter

gelukkig zeg!

Nog wel steeds pijnstillers, netjes verdeeld over het etmaal, ze gaat die afbouwen als de laatste witte plekken verdwenen zijn. Kan nu weer heel aardig eten, soms nog even een rare misselijkheidsaanval door die huig die nog steeds niet terug in model is.

Bedankt voor jullie belangstelling! Het blijft naar, zieke kinderen, of ze nu 2, 12 of 21 zijn.

elsje78

elsje78

12-06-2012 om 20:06

Fijn

dat het wat opknapt! heeft ze de verplichte les kunnen volgen?

heeft ze geen last van de neusamandelen die geknipt zijn? voel me toch opeens zo'n aansteller haha

tuurlijk blijft dat moeilijk, een ziek kind!!

liefs voor jullie beiden!

Fijn

Blij te horen, Tonny. Wat valt het toch tegen hè, hoe lang ze er nog ziek van zijn als ze al volwassen zijn. Mijn dreumes was het indertijd 's middags al vergeten... Fijn dat er nu een opgaande lijn te zien is bij je dochter.

Fiorucci

Fiorucci

13-06-2012 om 17:06

Fijn

Mij is ooit verteld dat hoe ouder je bent, hoe beroerder van deze ingreep. Dus veel sterkte en fijn dat er wat schot inzit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.