Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Marjolein
19-08-2014 om 14:08
Afvallen 2014
Hallo! Zijn jullie daar nog?
Of zijn jullie allemaal het verloren gewicht nog steeds kwijt en hoeft het niet meer?
Ben benieuwd!

Marjolein
18-11-2014 om 20:11
O lekkerrr!
Een high tea!!!
Ik sta sinds mijn vorige posting de laatste 4 weken stil.
Paar ons eraf, paar ons erbij...
Maar ik ben nog steeds blij. :)
Alle kleding zit weer beter.
En hoe gaat het bij jullie?

Afvaller
20-11-2014 om 22:11
De gedachte aan een high tea doet me watertanden .... Net begonnen met afvallen. Ik wil minder gaan snoepen/stoppen met snoepen en meer verantwoord snacken. Vandaar ook mijn andere topic om tips wat je dan wel zou kunnen eten (en wat lekker is bij een kop koffie/thee) maar geen aanslag is op je heupen.
Ben de afgelopen jaren elk jaar een kilootje er bij gekomen, niks schokkends eigenlijk, maar ik merk nu dat m'n kleding begint te knellen en ik alweer een maatje groter nodig heb. Al een tijdje een muffin over de broekrand en dit jaar had ik ook voor het eerst zo'n plooi in mijn zij (op de rug zeg maar) .... brrr ik zag dat altijd bij andere vrouwen op het strand en had mezelf zo voorgenomen het nooit zo ver te laten gaan. Of hoort zo'n plooi gewoon bij een zekere leeftijd?

An-nA
22-11-2014 om 12:11
Mag ik meedoen?
Ik heb een paar weken geleden griep gehad en ben toen 10 kilo afgevallen. De griep was vreselijk maar het verlies van gewicht geweldig. Ik merk het aan alles en bovenal aan mijn kleding en conditie. Ik was te zwaar, achteraf veel te zwaar maar ik woog me nooit. Dat ik zo zwaar was viel ook niet echt op. Nu kleed ik me ook anders en ben erg blij. Ik zou echter graag toch nog een kilo of 5 kwijtraken. Ik eet 3x per dag, ontbijt, lunch en avondeten. En snaai niet tussendoor. 1x ga ik naar Zumba en fiets naar mijn werk, wandel een half uur tussen de middag. In het weekend bij bezoek drink ik wel een wijntje. Hoe kan ik nu meer gewicht kwijtraken? Tips zijn heel erg welkom
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.