Echtscheiding en erna
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

eenzaam
03-01-2017 om 16:01
zoon wil moeder niet meer zien
Ik heb een zeer zware tijd met mijn ex doorgemaakt en sinds augustus wil mijn zoon mij niet meer zien. Hij is 20 jaar en hij was bij vader gaan wonen (een jaar geleden). Nu woont hij zelfstandig maar hij wil geen contact met mij.
Waarschijnlijk invloed van zijn vader. Ben zo verdrietig en weet niet hoe ik weer contact kan krijgen met hem.

AnneJ
03-01-2017 om 19:01
Treurig
Verdrietig hoor. Ik kan me voorstellen dat je het zo graag makkelijker had gehad. Toch zou ik dat niet gaan invullen waarom hij geen contact wil.
Kun je hem een nieuwjaarskaart sturen? Gewoon van jou kant wat uitnodigend contact en hopelijk komt het dan wel weer. Geen kind wil zijn ouder voor altijd kwijt, het blijft altijd trekken. Dus misschien valt het uiteindelijk wel mee.
Intussen kun je misschien goed voor jezelf zorgen en dat je die leuke moeder voor hem kunt zijn, sans rancune, als hij weer contact zoekt.

tante Sidonia
03-01-2017 om 20:01
sterkte
Ik hoop dat hij snel minder afhankelijk wordt van zijn vader en zich voldoende eigen mening en kracht ontwikkelt zodat hij de keus om jou wel of niet te willen zien echt zelf maakt.
Voor zo lang kun je niets doen dan op bescheiden manier contact zoeken.

Eleni
29-01-2017 om 17:01
Herkenbaar
Helaas, ook ik heb een zoon van inmiddels 22 die na de scheiding geen contact meer met je wil. Dat doet mij als moeder heel veel pijn. Hij verwijt mij dat ik een nieuwe relatie heb, en stelt zich op het standpunt: die vent eruit of ik. Moeilijk. En verdrietig. Ik herken je emoties volledig, en weet ook wat een dagelijks verdriet het is.
Zelf hoop ik, en stuur ik af en toe een kaartje om hem te stimuleren weer contact met me te zoeken.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.