Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Een bezorgde vader

Een bezorgde vader

26-09-2017 om 11:09

Zoon slaapt bij vriend van moeder in bed

Madeleine

Madeleine

08-10-2017 om 13:10

Gaat het gewoon door dan nu?

Slaapt zoon nog steeds met die vriend dan in bed?

Madeleine

Madeleine

16-10-2017 om 02:10

En wat gebeurt er nu? Bezorgde vader en forumdeelnemers?

Bezorgde vader reageert niet meer. Daar kan hij zijn reden voor hebben. Bijvoorbeeld dat de kwestie opgelost is. Dat hoop ik maar schat de kans niet zo groot in. Het zou eerder kunnen dat hij het erbij laat zitten...
En nu? Wat gebeurt er nu? Wij en bezorgde vader weten dus dat er een jongen van 15 geregeld bij een volwassen man in bed slaapt en we laten het er met zijn allen maar gewoon bij zitten?
Ik weet ook niet wat we zouden kunnen doen... forumbeheer dat meldingsplicht heeft? hm... gaat wat ver... Maar dit: iets alarmerends constateren en verder wordt er niets mee gedaan, ik vind het ook lastig

Boink

Boink

16-10-2017 om 09:10

Daar kan niemand iets mee en hoeft niemand iets mee. Je hoeft het ook niet per se te geloven. Het kan net zo goed een sensatiebeluste bommendropper zijn, ofwel schijtende zeemeeuw.
Hij heeft 1 x gereageerd, dat gebeurt zo vaak dat ik dat geen reactiewaardig draadje vindt.

Als je weet hoeveel er wordt verzonnen, aangedikt of gejokt op fora..

Een bezorgde vader

Een bezorgde vader

16-10-2017 om 14:10

De huidige status

@ Madeleine, bedankt voor je meeleven, fijn.
Ik laat het er zeker niet bij zitten en tot een oplossing zijn we nog niet gekomen...
Status is nu dat ik de opvang van mijn zoon erbij betrokken heb en dat ik contact heb gezocht met CJG in mijn woonplaats. Maatschappelijk werk wordt ingeschakeld zodat we verdere stappen kunnen ondernemen.
De opvang van mijn zoon is zeer meewerkend en die gaan contact opnemen met mijn ex voor een gesprek. Dat staat gepland voor deze week...

Door andere omstandigheden ben ik niet in de gelegenheid om dagelijks te reageren, vandaar late reactie.
Wordt vervolgd dus...

Pirata

Pirata

16-10-2017 om 17:10

Mooi

Ik zat me eigenlijk ook nog zorgen te maken, want dit is in potentie een zeer risicovolle situatie. Fijn dat er nu acties lopen.

Madeleine

Madeleine

16-10-2017 om 18:10

fijn

Dat je even reageert. Goed dat er actie wordt ondernomen. Sterkte en je kan hier altijd steun en raad zoeken

tante Sidonia

tante Sidonia

17-10-2017 om 14:10

oeps

ik hoop dat de naam die je noemde een fakenaam is, anders even aan forumbeheer vragen om de naam te verwijderen??!!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.