Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Moederdochter6

Moederdochter6

28-12-2015 om 21:12

Week met opa en oma op vakantie zonder papa of mama

Sneeuwitje

Sneeuwitje

02-01-2015 om 20:01

doen

Ik zou het wel doen, maar het is kindafhankelijk. Mijn kinderen, bijna 6 en ruim 8 logeren al van jongs af aan bij opa en oma, en in de zomervkantie (als ik nog aan het werk ben) rustig 5 dagen of een week. Makkelijk voor ons, maar vooral ontzettend leuk voor de kinderen. Nu is dat maar een uurtje rijden, maar toch. Vorig jaar, dochter was toen 7, mocht ze met oma en tante naar disneyland voor een paar dagen (3 geloof ik), ze heeft toen uiteindelijk wel een week gelogeerd daar incl. die reis. Ging prima en was hartstikke leuk. Dus als ze een goede band heeft, en je vertrouwt opa en oma, zou ik het doen. Legoland is trouwens erg leuk, wij zijn er geweest toen dochter 4 was, in het voorseizoen. toen was het rustig en hadden we met 2 dagen inerdaad het park wel gezien. Een week lijkt me dan wel vrij lang.

Bellen zou ik ook niet, wekt heimwee alleen maar in de hand en ze zijn toch druk bezig en afgeleid daar.

Veel plezier!!

Sneeuwitje

Moederdochter6

Moederdochter6

02-01-2015 om 22:01

Even voor de duidelijkheid het zijn mijn ex schoonouders
En mijn dochter is nog nooit langer dan 2 nachtjes zonder 1 van mij of mij ex geweest

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

03-01-2015 om 13:01

Wat niet was...

Je dochter wordt groter moederdochter6. Het kan best dat ze, ondanks dat ze nog nooit zo lang weggeweest is, het best leuk gaat hebben met haar opa en oma.

Wat wil ze zelf?

Moederdochter6

Moederdochter6

03-01-2015 om 14:01

Ging: ja idd ze word ook groter en soms moet en daar idd even bij stil staan slik....
Ze wil heel graag zelf.
Heb ook besloten dat het mag, maar wil eerst alles even doorspreken met mijn ex schoonouders en mijn ex.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.