Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Veel nagedacht Relatie tussen vriend en zijn exvrouw

Na aanleiding van een paar discussies hier op de forum heb ik veel nagedacht. Ook al waten niet alle berichten prettig van toon, ik ben gaan inzien dat ik inderdaad controlerend bezig was. Ik probeer het nu wat meer los te laten.
Ik heb natuurlijk wel een mening over dit allemaal maar dat hou ik vaker voor mezelf. En het bevalt eigenlijk prima. Leven en laten leven,
Sini

Sfera Sleutelbeen

Sfera Sleutelbeen

14-04-2017 om 10:04

en dat is zo mooi

aan dit forum. Wat goed van je Sinilind, dat je dit aan jezelf durft toe te geven.

Leuk!

Mooi toch, dat je heel je leven kan blijven leren, van inzicht veranderen, je gedrag aanpassen. Ik merk voor mezelf dat het in de omgang met anderen prettiger is om niet alles wat negatief is door mij benoemd wordt, ook al benoem ik net zo vaak wat positief is en heb ik nog zo 'gelijk'.

Ik hoop trouwens wel Sini, dat je op het forum je ongezouten mening nog wel zal laten horen, want het waardevolle en leerzame van dit forum zit hem wel in de enorme variatie uitlatingen die mensen face to face niet zo gauw zullen doen vanwege sociale conventies, maar hier op het forum wel. Het zou toch zonde zijn als we hier alleen maar jaknikkend sociaal wenselijk zouden zitten te zijn.

skik

Sinilind

Sinilind

14-04-2017 om 13:04 Topicstarter

Skik

Ik ben wel van de pittige meningen ja maar in het geval van mijn vriend en zijn ex kan ik het beter op zijn beloop laten en me er niet mee bemoeien.
Sini

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.