Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/oudersnl/system/core/class_system.php on line 259
Vakantie verdeling met kinderen in het buitenland | Pagina 2 | CJG forum door Ouders.nl
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

f-aust

f-aust

02-10-2018 om 15:10

Vakantie verdeling met kinderen in het buitenland

f-aust

f-aust

16-10-2018 om 21:10

idd Australië

Je hebt gelijkt Dees, De kidneren wonen in Australië.
Dat betekend dus ook dat de kerstvakantie, hun zomervakantie is (seizoenen zijn daar "omgedraaid")

De kwaliteit van de basisschool is daar minder dan in Nederland. Ook de "highschool" is van mindere kwaliteit. Ik heb dit nagezocht over de ranking van scholen bij de VN.

Universiteiten staan (op de te4chnische na) iets hoger aangeschreven dan in NL.
Echter de collegakosten zijn wel ongeveer 5x zo hoog als in NL.

Qua meewerken van de moeder, heb ik de afgelopen twee (!) jaar nog 0,0 van gemerkt.

Moeders blijft vol houden, dat het, het beste voor de kinderen is, als ze mij 2x per jaar zien:
een jaar, zomer in NL, 2 weken bij pappa, en pappa komt 3 weken naar Australië voor de
verjaardagen, waar ik ze die periode mag hebben
Andere jaar, mag ik 3 weken naar Australië komen in de zomervakantie, en wil ze 4 weken met de verjaardagen van de kinderen naar Nederland komen, om de verjaardagen hier te vieren. 2 weken voor pappa, 2 weken voor mamma. In deze periode zullen ze dan 4 weken school missen

School missen

Lijkt me niet. Dat zal ook in Australie, en bij de rechter, een probleem zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.