Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

donna

donna

04-04-2018 om 21:04

Uit elkaar vanwege een ander

Zo daar zit je dan al negen jaar samen vier kinderen waarvan 1 met ze ex 2 van mij en 1 van ons samen,
We hebben de afgelopen jaren zoveel ellende mee gemaakt doordat we misschien uit elkaar zijn gegroeid teveel eigenlijk om op tenjoemen we hebben vanaf dag 1 al problemen zijn het niet de exen is het de schoonfamilies en financieel sinds vorig jaar zitten we in de Wsnp dit is voor ons een zware periode geweest we moeten nog twee jaar we werken beiden keihard maar ja dan ineens is hij verliefd geworden op een collega hoe is dit mogelijk waarom vraag ik me steeds af we wonen nig samen hij heeft geen plek om naar toe te gaan dus ja nog steeds in 1 huis ik weet wie de persoon is en daar bericht hij nu ook mee terwijl ik er gewoon bij ben dat voelt zo machteloos want ja dit is niet wat ik wil vervolgens is die verliefd op een ander maar hebben zulke fijne gesprekken met elkaar en hebben dus ook sex gehad dit is misschien wel de beste sex ooit geweest dit zat trouwens altijd goed bij ons dus we hebben beiden verlangens maar niet in een relatie althans in zijn optiek, ik probeer echt sterk te zijn en denken je kan het kom op laat hem je niet klein maken hin wil er voor me zinn ennhelpen met alles maar kan ik dit ik wil niet alleen zinnen hart hoort bij hem!! Alleen zijn hart bij iemand anders het idee dat hun straks samen zijn leuke dingen gaan doen al die momenten samen m, ik word er misselijk van en kan al een week niet normaal eten of slapen word echt helemaal gek wie kan me vertellen wat ik kan doen ??

Ach Donna

Het gaat je niet helpen, maar als die vent gewoon met nieuwe vlam zit te whappen terwijl je er ellendig bij zit, kun he alleem maar heel erg boos zijn en ergens ook opgelucht dat je niet met zo’n lapzwans de rest ven je leven moet slijten. Als hij je emotionneel laat zitten in zo’n moeilijke tijd terwijl jullie allebei de schouders eronder moeten zetten, samen, tja dan klaar ermee.
Dat hij geen plek heeft om naartoe te gaan doet er niet toe: weg ermee! De deur uit, verander de sloten als het mag, dit is niet eerlijk.
Sini

Jessa

Jessa

11-05-2018 om 11:05

Donna

Eruit gooien, direct! Gaat hij maar lekker bij zijn collegevriendinnetje zitten. Dit ga je echt niet trekken hoor.

rick

rick

22-05-2018 om 12:05

Wellicht iets om te overwegen

Wat vervelend om te horen. Ik ben zelf ook door dit probleem gegaan afgelopen maand. Ik heb toen via familie en vrienden advies gekregen om naar een scheidingsbureau te gaan om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Hoewel ik eerst niet aan scheiden dacht kwam ik er achter dat dit VOOR MIJ de beste oplossing was, dit hoeft voor jou niet zo te zijn. Dus heb ik besloten om toch te gaan scheiden.

Hoewel het de pijn niet compleet laat verdwijnen heb ik wel advies en hulp gekregen om daadwerkelijk een scheiding door te komen en hoe ik daarmee kan omgaan. Ik heb het via (verwijderd door forumbeheer)gedaan misschien heb jij hier ook wat aan.

Wat ik wil benadrukken is dat je dit als laatste oplossing moet beschouwen als het echt niet meer lukt na alle alternatieven te hebben geprobeerd.

Maar ik zou eerst relatietherapie proberen of een tijdje uit huis gaan en leuke dingen doen zonder hem. Meestal krijgt degene dan het besef wat hij mist. Want je waardeert meestal iemand als die er niet meer is.

Hoe dan ook ik wens je in ieder geval veel sterkte toe en geluk!!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.