Echtscheiding en erna
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

1968Babet
18-05-2015 om 20:05
Twijfels
Jeugdliefde, huwelijk van 18 jaar, 2 kinderen van 16 en bijna 18.
Koophuis...huisje boompje beestje.
Maar...
de rek lijkt eruit te zijn. Ik ben bang, want het 'soulmates' gevoel lijkt vervaagd.
Krijg soms het gevoel dat mijn man niet echt aanwezig is. Ik voel geen genegenheid, lijkt wederzijds.
En dan toch is alles zo veilig, zo vertrouwd...
Ik hou van hem, hij van mij, maar is het nog wel genoeg...
Ja, ik word heen en weer geslingerd in mijn gevoel en verstand.
Wat doe ik na een scheiding? Ik werk een paar uur per week, maar het is niet voldoende om in mijn eigen (en dat vd kinderen) onderhoud te voorzien. Ik solliciteer me suf, maar diploma's en leeftijd breken me op.
Kom ik wel rond met een aanvulling en waar heb ik recht op?
Krijg ik geen spijt, hou ik toch nog teveel van hem en hij van mij?
We hebben er samen over gesproken, zien veel gelijkenissen met een broer zus relatie. Wie herkent dit en wat was je besluit?
Hoe is het met je gegaan qua nieuwe woning, financieel, kinderen?
Of, hoe hebben jullie weer nieuw leven in jullie relatie geblazen?

guera
22-05-2015 om 17:05
precies
Als jij iets anders doet zal je omgeving anders gaan reageren en krijg je andere dynamiek. Is hij te porren voor een workshop of cursus voor mijn part dansles?
Of ga zelf en straal waardoor hij daar ook weer op reageert.
Steek de kaarsen aan, kook lekker en trek je lingerie aan als hij thuis komt van werk.
Het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet het echt. Maar it is the only way.
Ik neem echt een voorbeeld aan een vriendin van me. Wij allebei ook echt al lang bij elkaar bij onze mannen. Ik klaag ook weleens. Zij zegt: hoezo moeilijk? hoezo geen zin. Gezeur. Gewoon doen en anders geef hem gewoon een flinke beurt als nooit tevoren. Moet je kijken wat er gebeurt . Geen zin bestaat niet. Gewoon DOEN
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.