Echtscheiding en erna
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

JOVE
01-09-2017 om 21:09
Studieboeken, co-ouderschap en vervoer
Hallo Allen,
Een hele praktische vraag. Wij zijn sinds kort gescheiden en hebben co-ouderschap. Onze zoons zitten beide op het voortgezet onderwijs dus de studieboeken, schriften e.d. maken deel uit van hun dagelijks bestaan.
Hoe doen jullie dat? We hebben afgestemd dat we de boeken e.d. op de wisseldagen ook meenemen. Maar hoe doe je dat? Heb je een tip hoe je dit praktisch kunt vervoeren? Natuurlijk moet elke week alle boeken, schriften etc. vervoerd worden.
Natuurlijk is een kist of krat of een koffer een optie, maar misschien zijn er wel praktische mogelijkheden waar wij nu niet aan gedacht hebben.
Alvast dank voor je reactie.

Sinilind
02-09-2017 om 05:09
Hoe oud zijn ze?
We hebben het gedaan toen zoon in de brugklas was, maar in de tweede is hij gewoon gebruik gaan maken van zijn kluisje op school. Is gelijk ook een goede manier om te leren plannen. Het is (uiteraard) een paar keer misgegaan maar bij het missen van een boek vroeg hij gewoon een vriend om foto's te maken van de bladzijdes die nodig waren boor huiswerk,
Sterkte
Sini

Paddington
04-09-2017 om 13:09
In het begin
Had ik een vouwkrat op wielen. Nadat er 2 stuk waren gegaan (bij mijn ex werd het krat altijd door hem naar boven getild en daar kunnen ze niet goed tegen) zijn we overgegaan naar een BigShopper.
Sinds vorig schooljaar gebruikt onze dochter ook steeds meer haar kluisje op school. Dat scheelt echt een hoop sjouwwerk. Sportkleding heeft ze bij beide ouders liggen, net als dat ze bij beide een fiets heeft.

Triva
04-09-2017 om 21:09
tweede pakket
dan zou ik geen werkboeken nemen iig maar goed, ik zou geen tweede pakket bestellen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.