Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Moiraine

Moiraine

09-09-2016 om 18:09

Omgangsregeling wijzigen, hoe?

Jeugdzorg

Omdat de raadsmedewerker jou gelijk lijkt te geven en bevestigd wat jij van moeder vind, kind moet doen wat de ouders willen, moeder steekt geen energie in de omgangsregeling, lijk je je zin te gaan krijgen.
Dat geeft de burger moed nietwaar Eddeped?
Om straks weer fijn moeder zwart te gaan maken want het spoort nog steeds niet met de omgangsregeling en dat ligt aan moeder.
Ondertussen steek jij nog steeds meer energie in je eigen gelijk dan in je kinderen.

Paddington

Paddington

15-09-2016 om 08:09

Druk

Als dat de reden is dat ze niet naar jou toekomt, dan is dat niet goed. Er moet in je leven, dus ook in dat van kinderen, ook genoeg rust zijn.

Anne j

Nee man, de erkenning dat ok het 3 jaar niet mis had os al voldoende.
Ik weet nu al de de omgangsregeling voor oudste dochter niet veranderd zal worden, niet verlengd zal worden met 1 dag, ik wil dat ook niet meer omdat dat nu heel veel onrust bij dochter zal geven en het maar voor een paar maanden zal zijn want volgend jaar vo.
En ik hoef moeder niet zwart te maken want dat deed ze zelf al in de rechtszaal met de domme opmerkingen en antwoorden die ze gaf, het enige wat de rechter bij mij deed was mij laten zwijgen.
Op de een of andere manier blijf jij in je zwart-wit denken, vind je stiekem de moeder gewoon de enige en beste ouder die kan zorgen en vind je dat de moeder het zowiezo beter weet, dat denkt m'n ex ook alleen werd het nu onderuit gehaald, de rechter en raadsmedewerker waten niet op mijn hand, die waten op de hand van de kinderen.
Het verschil oa nu dat ik niet meer 3 jaar blijft doorploegeren met deze moeder, ik weet nu gewoon dat wat ik denk en voorstel helemaal niet zo onredelijk is, en als zij daar niet over wilt communiceren dan is dat prima maar dan kan ze dat beter in de rechtszaal te horen krijgen, maar niet meer pas na 3 jaar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.