Echtscheiding en erna
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Anna123
07-09-2019 om 00:09
Omgang wijzigen ivm sport?
Hi iedereen,
Ik heb met mijn ex een zoontje van 9, ik bleek al zwanger te zijn voordat we überhaupt een relatie hadden (toen nog gewoon voor de fun zeg maar). Toen zoonlief 2 maanden was, zijn we uit elkaar gegaan.
Wij wonen op een uur rijden van elkaar af, zoonlief gaat om het weekend naar vader die niet werkt en het merendeel van de vakanties (bij mij zou hij anders naar de kinderopvang moeten). Zoonlief wil heel graag een sport doen, maar alles wat hij leuk vindt is op zaterdag.
Inmiddels heeft hij zijn zinnen gezet op een sport die in de zomertijd op vrijdagavond plaatsvindt en in de wintertijd op zaterdagochtend. In praktijk zou dit betekenen dat hij in de wintertijd op zaterdagochtend ipv vrijdagmiddag naar vader gaat. Vader wil dit niet, is dit gegrond?
Ik vind het belangrijk dat de omgang met vader blijft plaatsvinden maar vind ook dat onze zoon een (zelf uitgekozen) sport moet kunnen beoefenen. Zoonlief vindt het zelf niet zo'n groot probleem om een dag later naar vader te gaan, hij wil heel graag op die sport.

mirreke
20-09-2019 om 16:09
Negeren...
als iemand een bijdrage doet, betekent niet dat je er per se op hoeft te reageren. Laat je niet opnaaien Kopzorg, je hoeft je niet te verantwoorden. Je komt hier om steun en advies, en niet om te worden afgebrand.
Jammer dat je hier mensen niet kunt blokkeren zoals op twitter...
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.