Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

K.s.

K.s.

14-09-2016 om 19:09

Nieuw forumlid is erg bang Problemen in het huwelijk

Hoi lieve forumleden.

Ik ben nieuw hier en dit is dus ook mijn eerste forum.
Zoals aan de titel te zien, zie ik mijn huwelijk echt niet meer zitten.
Dagelijkse ruzies, tot compleet negeren.
Dood ongelukkig, kindjes die er erg op reageren (vooral mn zoon van 2.5, & de kleine van 5 maanden is soms ook erg onrustig)
Omdat we nog maar 1.5 jaar zijn getrouwd vind ik het moeilijk om al te zeggen dat het niet werkt, ookal lijkt het er erg op. (Ken hem 2 jaar)
Ik 23, hij 36 en samen een baby van 5 maanden.
Aan werk komen lijkt onmogelijk (heb kapperspapieren)
Als dit stopt raak ik alles kwijt dat maakt me heel bang
Zal geen dak boven me hoofd meer hebben (kan bij fam niet terecht), heb geen inkomen, volg intensieve therapie voor me borderline wat nog een jaar duurt.
Man vaak aan de drank door de problemen, wanneer hy agressief word belt hij politie (daarom ook jz al over de vloer gehad)
Hys nou weer boos vertrokken.
Help?????

Advies gevraagd dit kan echt niet zo langer voor my niet uit te houden voor de kids niet en voor me man denk ook niet.
Ben zo bang met kids op straat te komen omdat ik geen werk ken vinden en dus geen inkomen heb

Bel jeugzorg

En vraag om hulp

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

14-09-2016 om 22:09

Daar hebben ze nou uitkeringen voor uitgevonden

Dus huppetee eruit ermee en een eigen leven opbouwen.

Kaaskopje

Kaaskopje

15-09-2016 om 01:09

Dit klinkt niet goed

Ik zou beginnen met uit te stippelen wat je stappen moeten gaan worden. Ga bij de gemeente langs voor een gesprek over een uitkering. Spit alles over woonruimte af en leg stilletjes wat geld opzij. Als je bang bent dat je man agressief reageert als je hem vertelt dat je ermee wilt stoppen, kan het handig zijn om iemand te vragen op de achtergrond aanwezig te zijn. Sterkte ermee.

MH

MH

15-09-2016 om 04:09

Opvang

Bij bedreigeningsgeval kun je ook via de vrouwenopvang Hulp krijgen in andere gemeente. Je moet wel willen verhuizen en jezelf stil willen houden.

In sommige gemeenten val je onder jonge moedersproject. Daar kun jè ook gebruik maken van de hulpverlening

Jouwe zoon van 2,5 is niet van jouw huidige man? Begrijp ik dat goed

Paddington

Paddington

15-09-2016 om 08:09

Stappen zetten

In mijn ogen de volgende stappen:
- naar de huisarts
- naar maatschappelijk werk

Deze kunnen je verder verwijzen. Je bent nog erg jong, schroom niet om hulp te vragen.

Je kunt ook op internet gaan zoeken naar welke hulp er in je gemeente voorhanden is.

Daarnaast geef je aan dat je intensieve therapie volgt voor je Borderline. Heb jij met deze therapeut al gesproken over je problemen? De situatie zal namelijk ook niet helpen voor je therapie.

Dagelijkse ruzies is echt niet goed, niet voor de kinderen, niet voor jou en niet voor hem. Ga actie ondernemen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.