Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/oudersnl/system/core/class_system.php on line 259
Na vijf jaar rechtzaken eindelijk uitspraak | CJG forum door Ouders.nl
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Doenja

Doenja

29-06-2018 om 18:06

Na vijf jaar rechtzaken eindelijk uitspraak

Vandaag hebben we eindelijk uitspraak gekregen in het hogerberoep van de ex-vrouw van mijn vriend tegen hem. Er liepen al vijf jaar rechtzaken die hem handen vol geld hadden gekost. Zij koos telkens om in hoger beroep te gaan. In deze uitspraak is zijn ex in alles in t ongelijk gesteld. Geen enkele eis is toegewezen. Een pak van ons hart. Eindelijk een einde aan de onzekerheid en spanning. Ik hoop dat er nu rust komt. Of zou er door de woede die dit oproept juist nog een ‘actie’ komen? Laten we hopen van niet.

Fransien

Fransien

Geen beroepsmogelijkheden meer?

Is het echt over? Is er geen mogelijkheid meer tot weer een hoger beroep?
Pffft, pak van jullie hart!

Wat je verteld hebt over zijn ex is het geen gemakkelijke tante. Ze heeft al meerdere keren vernielingen aangericht en via de kinderen geprobeerd wraak te nemen, dus ik ben bang dat ze dat weer kan gaan doen.
Bij mensen geldt helaas dat in het verleden getoond gedrag een indicatie is van de toekomst...

40er

40er

Doenja

Wat fijn dat jullie nu weten waar jullie aan toe zijn! Hopelijk is zij er ook een keer klaar mee en krijgen jullie rust!

Ano

Ano

02-07-2018 om 01:07

Geld

Een vriend van mij heeft ook jarenlang rechtszaken en gedoe gehad met zijn ex. Hij werd uiteindelijk volledig in zijn gelijk gesteld. Zijn ex moest hem ook een som geld terugbetalen. Hij heeft haar toen gezegd (en vastgelegd) dat geld niet te zullen vorderen zolang zij zich aan de afspraken houdt. Maar zodra zij hier van afwijkt en weer met rare wraakacties begint, zal hij het tot de laatste cent opeisen.
Heeft je vriend niet een dergelijke mogelijkheid?
Eindelijk rust!!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.