Echtscheiding en erna
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Meisje
06-07-2016 om 00:07
Mijn ex wil ons kind niet meer zien
Mijn dochter is pas 23 maanden en ik en mijn ex zijn nu ongeveer 3 maanden uit elkaar. Hij is sinds die tijd 2 keer langs geweest om haar te bezoeken. Ik vraag hem steeds wanneer hij haar wil zien, maar hij antwoord nergens op. Ik weet niet hoe ik haar moet uitleggen dat haar papa weg is. Ze staat soms voor het raam papaaa te roepen en dan breekt mijn hart. Of als de buurman thuiskomt en dan denkt ze dat het papa is en rent ze naar de deur. Hoe moet ik hiermee omgaan? Ik zeg nu vaak maar gewoon dat het papa niet is maar de buurman. Of dat papa aan het werk is. Ik kan toch nog niet zeggen dat ik niet weet waar hij is en of hij ooit nog een keer langs komt of niet?! Daar is ze te klein voor. Ik hoop gewoon dat ze hem vergeet.. Zoals hij haar schijnbaar ook is vergeten. Ondanks dat zijn vertrek als een verrassing voor mij kwam, begrijp ik dat de liefde tussen twee mensen over kan gaan, maar ik zal nooit begrijpen hoe je je kind zomaar achter kan laten!

AnneJ
06-07-2016 om 09:07
Ja afleiden
Afleiden lijkt me het enige. Pappa heeft het druk met werken of zo.
Wel verdrietig voor het meisje. Mogelijk dat er later wel meer contact mogelijk is. Als ze wat ouder is.

Lilian1
06-07-2016 om 10:07
afleiden
Ik zou zeggen: Nee dat is de buurman, kom je even kijken wat mama heeft?
Wel jammer hoor, hij mist zoveel leuks.
Misschien vindt hij t moeilijk om bij jou te komen? Dat hij denkt dat hij jou hoop geeft omdat het voor jou als een verrassing kwam. Wie weet kun je hem appen dat je alleen graag wil dat je dochter haar vader ziet?

Petey
13-07-2016 om 12:07
Onvoorstelbaar
Het is toch onvoorstelbaar dat een vader zijn eigen vlees en bloed niet meer wil zien...ik als vader kan het me niet voorstellen (mijn kinderen wonen bij mij) en elk moment dat ze bij hun moeder zijn dan mis ik hun ontzettend. Dit soort vaders is geen echte vader. heb der geen woorden voor
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.