Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Jubel

Jubel

01-01-2016 om 12:01

In de war

Ik ben een beetje in de war.
Mijn ex is weer vrijgezel...
En met mijn vriend loopt het niet zo lkkr.
Zijn zoon accepteerd mij niet en hebben veel problemen met zijn ex.

Denk dan aan mijn ex...
Moet het dan zo zijn dat ik ook weer vrijgezel word ne dat wij weer samen moeten komen ofzo..

En dan denk ik weer nee joh schei toch uit
Het is wel leuk alleen het kost veel tijd ne moeite in een samengesteld gezin in het draaiende te houden.
Ben zo bang dat zijn zoon mij nooit zal accepteren en hier dus altijd een andere sfeer is als hij er bij is.

Alison

Alison

01-01-2016 om 12:01

Een vraag

die je natuurlijk niet hier hoeft te beantwoorden. Waarom is het je ex?
Als er omstandigheden buiten jullie om waren dan zou het misschien werken maar als de relatie mis liep door dingen in jullie of die hij of jij deden, dan zou ik er niet meer aan beginnen.
De bedoeling van ellende en mislukkingen is dat je er iets van leert ;)
En ten tweede, iets met iemand beginnen als vlucht uit een slechte relatie is altijd link.

Jubel

Jubel

01-01-2016 om 13:01

Nee dat klopt het liep en ging niet meer omdat hij geen rekening met mij hield
De nieuwe relatie was geen vlucht... we hebben twee naar gelat en daarna pas samen gaan wonen

Ff zo

Ff zo

01-01-2016 om 14:01

"het liep en ging niet meer omdat hij geen rekening met mij hield"

En je denkt dat als je nu weer terug bij je ex komt dat hij dan voortaan wel rekening met je houdt?

Het eerste wat ik trouwens dacht toen n je postings las was: heb je de indruk dat je het alleen redt met iemand naast je. Dus OF je huidige vriend OF je ex?

Ik zou vooral bedenken of je huidige relatie biedt wat je Wilt in een relatie en zo nee, of jij of jullie samen daar iets aan kunnen en willen doen. Pas als je huidige relatie na serieuze pogingen daartoe niet levensvatbaar is, zou ik daarmee stoppen (je hoeft het niet jaren te proberen hoor, maar ik zou er wel eerst serieus naar kijken wat er moeilijk gaat en wat daaraan te doen is). En dan los van je ex. Vooral niet naar je ex terug, maar gewoon eerst alleen gelukkig zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.