Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Megan

Megan

26-12-2019 om 12:12

In de war

Jezelf meenemen

... daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. Met iedereen heb je een andere interactie. Tegelijkertijd kun je daar zelf dus ook veel in doen. Dat hij er ook voor moet gaan... ja, dat gebeurt dan eigenlijk vanzelf, doordat hij op jou reageert.

Ik heb het boek al vaker aangeraden, maar het zou voor jou ook een eye-opener kunnen zijn: Sue Johnson's 'Houd me vast'.

Ik vind het klinken alsof het nog niet voorbij is... nog niet definitief. Er is nog hoop. En in plaats van passief te verzuchten dat het er niet meer is, zou je ook kunnen bedenken hoe het anders kan en dan wel écht actie ondernemen. Stel voor dat jullie sowieso 2 x in de maand in je agenda zet om uit eten te gaan.

Eens met tsjor

Niet alles is te redden, maar voordat het verdrinkt, helemaal eens met tsjor. Ook een goed boek is verslaafd aan liefde door Jan Geutz. Ik hoop echt voor je dat lukt

Andersom

Ik heb deze situatie nu aan de hand. Partner is na een boze bui vertrokken, wil niet praten en geeft aan dat de hele situatie mijn schuld is, geen gevoel meer, terwijl hij de dag ervoor nog samen met mij plannen maakte voor dit nieuwe jaar. Het is zo onwerkelijk. Heeft niets gezegd dat hij niet lekker in zijn vel zat. Ik merkte het wel, hij zat al een tijdje thuis door ziekte, ik probeerde hem er bovenop te halen, dat is dus niet gelukt en nu midden in een zwaar traject voor hem, zet hij de kinderen en mij aan de kant. Nu ligt het allemaal aan mij en heeft hij de kinderen bijna een maand niet gezien. Hij zit op de camping en komt de kinderen voor het eerst een dagje halen aankomende zondag.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.