Echtscheiding en erna
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Hi testers! Lees dit even
Alvast heel erg bedankt voor het testen!
Zouden jullie beide op mobiel én desktop/laptop kunnen testen?
En ik zal, terwijl jullie feedback geven, nog wel wat werken aan deze testsite, het kan dus misschien soms zijn dat je een foutmelding krijgt: deze mag je melden, maar probeer het dan iets later weer opnieuw.
Vragen, meldingen etc mogen via mail maar je mag ze ook hier plaatsen of in een eigen topic, wij lezen / kijken mee 😄
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211123_93783196
Peiling
Test peiling
Maximaal 2 antwoorden.

TestCoreopsis
02-07-2021 om 08:07
Zojuist mijn testaccount aangemaakt. De allereerste indruk: ziet er mooi uit. Ik ga de komende dagen lezen, testen en vast een hoop kritiek uiten.

Promethium
02-07-2021 om 08:07
Account aanmaken ging heel makkelijk, eigen precies als op ouders.nl . Topic plaatsen ging ook goed en was makkelijk te vinden!
Ik vind het forum er ook mooi uitzien.
Eerste puntje wat me gelijk opviel: de viva-forum-smileys staan allemaal door elkaar. Dat staan ze op het viva-forum ook, maar het lijkt mij heel fijn als ze gesorteerd zijn, bijvoorbeeld zo:
Niet helemaal uitgewerkt nu, maar je snapt het idee denk ik!
En nu valt me ook meteen op dat er geen mogelijkheid is om je reactie in preview / voorbeeld te zien, dat zou ik fijn vinden.
En plaatjes plakken kan ook niet, klopt dat?
Oh en ik wijzig nu mijn bericht (er zat een typfout in), maar als ik dan mijn bericht opsla krijg ik de melding "Het bericht is succesvol gewijzigd", maar ik blijf wel in het bewerkvenster zegmaar. Ik zou het fijn vinden als na het bewerken van het bericht je weer vanzelf teruggaat naar het topic.

Dank voor de feedback! Zal kijken of ik de smileys kan sorteren, maar zal misschien niet voor livegang worden.
Plaatjes plakken kan pas vanaf 5 geplaatste berichten (op de 'echte' site is dit pas vanaf 65 berichten), je ziet als het goed is vanzelf een knopje erbij komen :)
Het meteen teruggaan naar de topic gaan we over nadenken - keep you posted!

Cookielover
02-07-2021 om 09:07
Nu op de iPad aan het testen, zal straks kijken op laptop en telefoon.

TestCoreopsis
Houden wij als testers straks op het "echte viafora onze plaatjesplakrechten of moeten we dan alsnog 65 berichten spammen?

Sophia_!
TestCoreopsis schreef op 02-07-2021 om 09:12:
Houden wij als testers straks op het "echte viafora onze plaatjesplakrechten of moeten we dan alsnog 65 berichten spammen?
![]()
ik vind wel dat wij ze mogen houden, als dank voor het testen 😁

Sophia_! schreef op 02-07-2021 om 09:16:
Hoe heb je dat gedaan?
Vanaf 5 berichten mag je plaatjes plakken, dus dat kan je nu als het goed is!
TestCoreopsis schreef op 02-07-2021 om 09:14:
Mijn eerste gifje
![]()
Hoe ging dat op Viva, als je iemand citeerde waarin een plaatje staat? Werd het plaatje dan vervangen door iets anders (bijv. de link)?

TestCoreopsis
Sophia_! schreef op 02-07-2021 om 09:16:
Hoe heb je dat gedaan?
5 berichten geplaatst, dan krijg je naast de emoji knop een plaatjesplakknop.

TestCoreopsis
AlexOudersnl schreef op 02-07-2021 om 09:18:Hoe ging dat op Viva, als je iemand citeerde waarin een plaatje staat? Werd het plaatje dan vervangen door iets anders (bijv. de link)?
Nee, plaatje bleef gewoon zichtbaar in de quote, net zoals hier dus. Is denk ik ook het handigste, omdat een reactie vaak over het plaatje gaat. En anders kun je 'm er zelf in de quote uithalen.

Promethium
AlexOudersnl schreef op 02-07-2021 om 08:54:
Dank voor de feedback! Zal kijken of ik de smileys kan sorteren, maar zal misschien niet voor livegang worden.
Plaatjes plakken kan pas vanaf 5 geplaatste berichten (op de 'echte' site is dit pas vanaf 65 berichten), je ziet als het goed is vanzelf een knopje erbij komen :)
Het meteen teruggaan naar de topic gaan we over nadenken - keep you posted!
Ah, superfijn! Dan moet ik maar snel aan mijn 5 berichten komen :-D