Echtscheiding en erna
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

MammaVan2.
06-11-2018 om 00:11
Garderobe bij pappa
Mijn ex wil dat ik de kledingkasten van mijn kinderen bij hem thuis vul. De kinderen zijn om de week bij hem en bij mij.
Na een rechtzaak die hij vorig jaar heeft aangespannen terwijl we al 5 jaar gescheiden zijn betaalt een (klein/lager) bedrag aan alimentatie en de rechter heeft bepaald dat ik verantwoordelijk ben voor de verblijfsoverstijgende kosten. Hij verdient 4xmeer dan ik.
Tot aan de rechtzaak kocht hij gewoon een volledige garderobe voor bij hem zelf.
Nu eist hij dat ik 7 sets kleding per kind bij hem neerleg. Dus 7 lange broeken, 7 t-shirt, 7 longsleaves, truien. Vesten, schoenen, jurkjes, slippers, zwemkleding.
Ten eerste vind ik dat als het bij hem blijft dat het niet verblijfsoverstijgend is en ik vind 7 broeken ook wel erg veel.
De jongste van bijna 11 neemt elke week een koffer mee met voldoende kleding voor die week maar daar ik mijn ex het niet mee eens en hij bewerkt de kinderen zo dat ze zeggen het gevoel te hebben dat ze uit logeren gaan.
Hoeveel sets zouden jullie "gepast" vinden. Het gaat natuurlijk niet om 1x maar hij zal elk seizoen gaan zeuren dat er nieuw moet komen. En uiteraard moet het van goede kwaliteit, niet verwassen en geen Primark zooi zijn.

Dees
13-11-2018 om 15:11
Dus niets
Dus feitelijk betaald je man en de overheid aan het kinderbudget en jij niets.
Immers je man heeft ook de bed bad en broodkosten.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.