Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

ex vrouw voedt kids niet goed op

hoi iedereen

mij ex vrouw laat me kinderen lopen met kaoptte kleren schoenen enz

mijn oudste dochter van 9 moet vaak sochtend de brood maken voor haar en mijn andere 2 kinderen van 8 en bijna 6 soms gaan ze gewoon zonder eten naar school

nu is mijn contact met me ex totaal niet goed ze klaagt me vaak aan voor van alles en nog wat

ze iz ook sex verslaafd mijn oudste 2 heeft haar almeerder malen me ex betrapt trios kwartet noemmaar op
zelfs haar nieuwe vriend heeft haar al 2 keer bertrapt met andere mannen

er gaan ookgeruchten dat me ex me oudste dochter heeft opgedragen om 2 anderekindjes uit te kleden en op geslachts delen moest komen

volgens sosius en school die het weer van me ex heeft was er niet veel aan de hand ze zij ik heb hun betrapt

watmoet ik doen soisius doet niks amk gebeld doet ook niks en maak me behoorlijk zorgen over me kids

repelsteeltje

repelsteeltje

02-07-2014 om 17:07

afgezaagd

Weer een trol.

Katniss

Katniss

02-07-2014 om 18:07

Dalarna

Dalarna

Heee katniss

Dat is niet grappig meer, zo slecht schrijft mijn kind niet eens

Ik wel wel graag weten wie of wat soisius is?

wizzer

wizzer

Maatschappelijk werk

http://www.socius-md.nl/
Als dit serieus is kan ik topicstarter alleen maar aanraden om zelf zoveel mogelijk actief bij de opvoeding betrokken te zijn op een positieve manier.

Egel

Egel

02-07-2014 om 19:07

like (.o.t.), en serieus aan Arend

grappig, Katniss!

Arend, als je dit allemaal serieus meent: leer beter spellen zodat je ook geloofwaardiger overkomt. En snuggerder. En ga alsjeblieft niet mee met die rage om telkens 'me' te gebruiken als je 'mijn' bedoelt.
Me ex > schrijf: mijn ex, of anders m'n ex.
Me kids > schrijf: mijn kinderen.

Verder heb je blijkbaar een vergissing gemaakt om je met deze vrouw voort te planten (als ze echt zo is als je beschrijft, maar let op, misschien valt het toch nog wel mee). Mocht je meer kinderen willen, let dan even wat beter op.
Voor nu: kijk hoe je kinderen het best geholpen zijn. Hopelijk kun je zelf een positieve bijdrage in de opvoeding hebben. En opa's/oma's of andere familie?
En probeer eens iets anders: kijk niet wat er allemaal fout gaat (dat ze misschien wel sexverslaafd is, dat ze jou van vanalles beschuldigt), maar probeer eens positief te zijn. Zoek naar dingen die je ex-vrouw wel goed doet. Geef eens alleen maar een compliment.
En dat brood smeren door een oudere zus hoeft niet zo erg te zijn. Praat eens met je kinderen om te vragen of het goed gaat.

arend1981

arend1981

02-07-2014 om 22:07 Topicstarter

ja mijn nederlands is niet goed masr ik meen alles dit was nog masr een klein stukje ze heb veel meer gedaan ik heb weinig contact meer met me familie
vergissing is het niet ze kan goed liegen
helaas kwam ik er niet optijd achter komt misschien wel omdat ik veel van haar gehouden heb opdit kan zij niks goed doen ze heb hulp nodig
ik wil best helpen daarmee voor de kinderen

ja sneu

"mij ex vrouw laat me kinderen lopen met kaoptte kleren schoenen enz"
Het is altijd handiger om te kijken wat je zelf kunt doen, in plaats van commentaar op een ander. Ik weet dat het lastig is en ik geloof ook direct dat er zaken zijn als 'zij heeft de alimentatie' en dergelijke maar als je kunt zou ik een keer gaan winkelen met de kinderen en ze voorzien van nieuwe schoenen en kleding.
En ben je in de gelegenheid om zelf voor alledrie je kinderen te zorgen? Bied dat dan aan. Kun je dat niet, het is nogal wat om in je eentje voor 3 kinderen te zorgen, dan zou ik maar snel behoorlijk wat inbinden.

arend1981

arend1981

03-07-2014 om 06:07 Topicstarter

ik heb nieuwe kleren voor hun alleen die trekken ze pas aan als ze bij mij zijn
als ik ze de kleren aan hun mee geeft wat ik weleens gedaan heb dan mogen ze die thuis niet meer aan dat is zonde
ik kan voor de kinderen zorgen alleen mijn ex wil dat niet ik hoop dat de rechter mij de kinderen geeft ben alleen bang van niet helaas
uiteraard doe ik wat ik kan om ze een leuke tijd te geven als ze bij mij zijn en hun gewoon kind te laten zijn
ze huilen bij mij vaak omdat ze bang voor mijn ex zijn en ze willen niet verhuizen
ze worden nu ook omgekocht zodat ze wel willen verhuizen
ze zegt steeds tegen hun als je wilt verhuizen krijg je dit en dit

Bulletje Bliep

Bulletje Bliep

04-07-2014 om 12:07

kweenie.....

maar wat ik dan weer bijzonder vind is dat de eerste 'beschuldiging'gaat over kapotte kleren (tot op zekere hoogte vooral heel modieus) en over het brood moeten smeren voor zusjes en of broertjes... (mwahhh)
en dan als een van de laatste punten, tussen neus en lippen door wordt er melding gedaan van zwaar sexueel misbruik als ik het goed begrijp.....

En de laatst berichtjes áls je gaat verhuizen krijgh je dit en dit'.
Ja en? Wat is dit en dit? Een grotere kamer? leukere speeltuin in de buurt? Mag dat ook al niet meer gezegd worden? Of gaat het ergens anders om? Want zelfs ómkopen' om het verhuizen voor de kindjes aanlokkelijker te maken is niet verboden. Misschien niet helemaal pedagogisch verstandig, maar toch.

Eva

Eva

04-07-2014 om 15:07

Omgangsregeling

Begrijp ik day ze bij de moeder women en day jij alleen een omgangsregeling hebt, dus been co-ouderschap?

Waarom heb je geen co-ouderschap?

Zou je dat alsnog willen?

arend1981

arend1981

05-07-2014 om 09:07 Topicstarter

nee het gaat om spullen tvs computers die elestieken enz die krijgen ze als ze zeggen wij willen verhuizen

ik heb een omgangs regeling dat gaat redelijk goed me ex komt weleeens te laat en houdt niet altijd aan de afspraken maar voor de rest gaat dat welgoed

arend1981

arend1981

05-07-2014 om 10:07 Topicstarter

bulletje

geloof me bulletje dit is geen mode deze kapote kleren en schoenen

ja over het brood smeren als dat het alleen was dan valt het mee ook al vind ik dat dat zelfs niet hordt maar ze lijkt wel een moeder voor hun en ik vind dat zij dat dat niet hoeft te zijn ze is ook nog maar een kind

dat ik het ergste als laaste op schreef is omdat het eigenlijk pas geleden gehoord heb weet niet waarom maar goed dat maakt niet uit van de ergheid

Arend 1981

Begrijp ik het goed, dat moeder op het punt staat te verhuizen naar een plaats, veel kilometers verderop?
Je kunt met een goede advocaat overleggen of het mogelijk is dat er een wijziging verblijfplaats komt voor je kinderen. De belangrijkste reden is dan, dat de kinderen in hun eigen omgeving kunnen blijven wonen, naar dezelfde school kunnen blijven gaan etc. En dan zorg jij voor ze. Woon je in dezelfde plaats als je kinderen? Of kun je wellicht de woning overnemen (huurwoning?) waar je kinderen nu wonen?
Het belang van de kinderen is zeker dat er stabiliteit is, dus als het mogelijk is dat voor de kinderen alles hetzelfde blijft, behalve dan dat vader in plaats van moeder voor ze zorgt, dan heb je wellicht een goede kans om bij een rechter een wijziging verblijfplaats voor elkaar te krijgen.
Je hoeft dan alle verhalen over hoe erg je ex is. Ik heb overigens de dames hier wel eens anders zien reageren, als datgene wat jij nu vertelt verteld zou zijn door een vrouw over haar ex-man, maar dat is verder niet relevant.
Zoek een goede advocaat, die goed kan verwoorden en goede argumenten kan vinden. Succes.

Tsjor

Tante Tiny

Tante Tiny

06-07-2014 om 12:07

kleine correctie Tsjor

Het moet zijn (denk ik) : Je hoeft dan alle verhalen over hoe erg je ex is, niet te vertellen.

Tante Tiny

Je hebt gelijk. Met dank. Tsjor

update?

Dit lijkt me een trieste zaak als er zo over lees. Hoe staat het er nu mee?
Lukt het nog dit alles met haar te bespreken?

+ Brunette +

+ Brunette +

05-08-2014 om 18:08

High brow

Wel erg dat je hier niet serieus wordt genomen als je niet goed kunt spellen. En ik heb er wel een beeld bij, hoor, dat ex vreselijk uit de band springt maar als puntje bij paaltje komt alles weer goed weet te kletsen bij de instanties.

Ad Hombre

Ad Hombre

06-08-2014 om 16:08

Iedere idioot

kan leren dat hij een zin met een hoofdletter moet beginnen en met een punt moet eindigen. Dat deze dat niet doet is een loepzuivere indicatie van onwil, oftewel schijt aan de lezer. Het nut van paragrafen kent hij dan weer wel. Merkwaardig hoor...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.