Echtscheiding en erna
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Narcis
05-08-2018 om 15:08
Ex verliest duur vest en geeft goedkoop exemplaar retour
Tijdens de vakantie met zijn vader heeft mijn zoontje zijn dure vest vergeten op het vliegveld, kwijt dus. Mijn ex stuurde mij een berichtje hierover en vroeg van welk merk het vest was en waar ik het gekocht had. Ik had dit vest vorig jaar online gekocht dus kon alle gegevens zo doorsturen. Nu heeft ex een nieuw vest gekocht maar een totaal ander vest van nog geen 20 euro van de Action terwijl het eigen vest vier keer zo duur was. Het is niet zo dat ex een laag inkomen heeft of krap bij kas zit en waarschijnlijk kan hij een beroep doen op zijn reisverzekering. Ik ben hier zo boos over, was het mooiste kledingstuk van zoon en in gebruik als zomerjas maar het ergste vind ik dat ex zo op zijn eigen kind beknibbelt. Ik vind het ook heel onfatsoenlijk om, zonder enig overleg, een goedkoop exemplaar ervoor in de plaats te geven.
Eigenlijk wil ik het er deze keer niet bij laten zitten, ik pik al zoveel, hebben jullie een idee wat ik hiermee aan moet? Het is niet zo dat de kinderen altijd merkkleding hebben, integendeel dit was het enige stuk, extra zuur dus.

Phryne Fisher
16-08-2018 om 15:08
Marie
Zoiets, maar voor volwassenen, en leuker. Ik zag trouwens net dat de Adidas bikini maar 40 euro was. Dat is dan alweer minder erg, al hebben we er wel lang naar gezocht in fysieke winkels ;-)
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.