Echtscheiding en erna
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Rol1978
07-05-2019 om 23:05
Ex liegt en bedriegt over nieuwe relatie en blijft dit ook volhouden
Hoi allemaal. Ben bijna gescheiden van m’n vrouw. Ben sinds eind december 2017 al niet meer samen. We hadden op het laatst alleen maar ruzie en vertrouwden elkaar niet meer. Laatste keer dat we intiem waren geweest was toen m’n zoon 1 was. Hij is nu 5 geworden. Toen we eenmaal niet meer onder 1 dak woonden ging het contact eigenlijk al beter. We konden weer normaal praten en op een goede manier communiceren, vooral voor en door onze zoon.
Zij had wel wat regels verzonnen voor de toekomst.
Zoals nieuwe relatie op tijd melden.
Nieuwe partners blijven thuis bij overleg en bijeenkomsten school.
En nieuwe partners worden geen vader en moeder genoemd.
Prima.
Ze deed al een tijd terug wat raar en liet gek filmpje zien.
Op goede vrijdag mocht ik m’n zoon eerder ophalen.
Met lunchtijd.
Ze zat wat moeilijk te doen en zei toen dat het maar gezegd moest worden.
Madame heeft al sinds vorig jaar november een vaste lat-relatie en heeft dit nu maar opgebiecht omdat ze teveel gespot waren samen.
Was dit niet het geval geweest dan had ze het pas na de scheiding vertelt. Want dat waren haar normen en waarden!
Heeft al het reilen en zeilen bij hem thuis verteld.
Diverse foto’s laten zien van zijn hond( altijd bang voor honden) en dat die ook m’n zoon likt.
Vergat tijdens dit alles om zoon eten te geven.
Nieuwe vriend vond dat ze mij maar 50 euro meer alimentatie moest vragen en zij deed dat ook meteen.
Heb zoon meegenomen maar was luiers vergeten mee te nemen.
Gauw naar binnen bij haar en heb haar gezegd dat ze een achterbaks en respectloos wijf was.
Maandag gevraagd om de tafel te zitten.
Alles ingestudeerd en vanaf toen begon het liegen.
Over alles. Wanneer ze begon met daten.
Liegt zelfs over rookbeleid bij hem thuis.
Hij rookt gewoon binnen en mijn zoon komt daar over de vloer.
En zij vindt dat goed!
Zoon pas 1x ober de vloer geweest bij hem.
Totaal andere dingen zeggen dan vrijdag. Toen sprak ze wel de waarheid.
Het is zelfs zo erg dat ze nu zweert op het graf van haar vader dat ze pas eind november vorig jaar is gaan daten.
Heb geen Facebook maar vriend heeft op haar tijdlijn gezien dat ze officieel een relatie heeft sinds 24 november vorig jaar.
Mag hem niet ontmoeten en vrees zelfs dat mijn zoon emotionele aandacht tekort komt. Hij wil niet eens de auto uit als ik hem terug breng.
Ga eraan kapot. Waarom liegt ze overal over en vooral. WAAROM?

Rol1978
26-08-2019 om 23:08
Gedrag veranderd negatief en wordt erger.
Hun relatie boeit mee niet. Wil daar ook niks van weten. Probleem is alleen dat ik via m’n zoon’s gedrag weer te zien krijg dat hij gewend is altijd z’n zin te krijgen en als dat niet gebeurd hij steeds baldadiger reageert. Heeft mij afgelopen zondag zelfs in m’n gezicht geslagen. Heeft hij nog nooit gedaan. Zelfs communicatiemap van school staat diverse keren vermeldt dat hij niet gediend is van luisteren en meedoen met anderen. Gedrag wordt stapsgewijs steeds erger. Niet echt normaal denk ik zo. En ben niet van plan om langs de zijkant toe te kijken. Wordt gewoon verpest m’n zoon. Iemand ideeën?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.