Echtscheiding en erna
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Elske
14-08-2017 om 22:08
Ex heeft te enge horror gekeken met jong kind.
Mijn dochter van 6 is 2 weken bij mijn ex geweest. Nu heeft ze gister een enge droom gehad. Blijkt dat de nieuwe vriendin van mijn ex zin had om een horror te kijken en samen met mijn dochter naar child's play (chucky) heeft zitten kijken!
Wil zoiezo mijn ex aanspreken hierop, vindt dit niet normaal. maar kan ik hier verder iets mee, is het mogelijk dit op een of andere manier te verbieden? iemand hier ervaring mee?

swaen
14-08-2017 om 22:08
Elske
Das vervelend voor je dochter maar kan een keer gebeuren. Hier heeft de juf van school wel eens Thriller van Michael Jackson aangezet in de klas. De helft van de kinderen lag 'a nachts jankend in bed. Klein inschattingsfoutje.
Ik zou je ex niet aanspreken en verbieden kun je al helemaal niet. Is het een idee om je ex gewoon te vertellen dat jullie dochter zo naar gedroomd heeft naar aanleiding van de film? Dat het wel erg veel indruk op haar heeft gemaakt? Je kunt wellicht nog grappend toevoegen dat de gemiddelde Disney klaarblijkelijk het hoogst haalbare is voor dochterlief?
Pick your battle carefully.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.