Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Een stelling [de vriendin van je ex op hyves]

je hebt een zoon van een ander
en je hebt zelf al 2 jaar een vriend.
en jouw ex heeft een nieuwe vriendin.
zou jij dan willen weten wie het is en haar bv toevoegen op hyves om te kijken wie die persoon is ?
omdat je zoon er ook mee te maken kan krijgen ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carmen

Carmen

08-08-2010 om 21:08

Gewoon kennismaken?

Ik zou als eerste dan toch gewoon kennis willen maken. Heel ouderwets misschien. Maar toevoegen op Hyves is pas een tweede stap. Dat doe je bij mensen die je kent.

Carmen.

baffy

baffy

08-08-2010 om 21:08 Topicstarter

Hyves

Kijk ik heb hyves eigenlijk voor jan allemaal
voornamelijk voor spellen waar je andere hyvers voor nodigt bent
heel er prive is het niet voor mij. vandaar had ik dan ook mensen toe voeg.
en voornamelijk die vriendin die had ik toegevoegd.
maar op een of andere rare manier snapt mijn huidige vriend niet waarom ik wil weten wat voor vrouw het is

Vic

Vic

08-08-2010 om 21:08

Nieuwsgierig

Ik vind het uitermate logisch dat je nieuwsgierig bent naar de nieuwe vriendin van je ex, maar dat zou ik echt nooit toegeven naar mijn ex. Mijn ex heeft inmiddels al jaren dezelfde vriendin en hij is haar destijds 'officieel' komen voorstellen. Als ik zou willen kan ik via de hyves van mijn dochter rondneuzen op haar hyve, maar daar heb ik geen behoefte aan.

baffy

baffy

08-08-2010 om 22:08 Topicstarter

Praten erover

hij snap gewoon niet dat ik wil weten wie ze is.
voorstellen doet mijn ex niet zo 123, maakt mij ook niet veel uit hoor.maar als ze mijn al uitnodigen op hyves dan zeg ik geen nee.
en dat vindt mijn vriend met het leven van mijn ex bemoeien.
mijn zoon word volgende maand 5. en als hij thuis komt wil ik gewoon weten waar hij het over heeft of over wie.
Ik praat er gewoon over met hem. ook als hij vraagt wie is die nieuwe op je hyves. ik verzwijg niks
als ik dat zou doen zou ik het erger vinden

amk

amk

08-08-2010 om 22:08

Kennismaken

ik heb gewoon een kennismaking ge-eist bij mijn ex toen hij zijn trouwplannen aankondigde. Deze vrouw ging (speelt inmiddels) een belangrijke rol in het leven van mijn kind spelen. Dan wil ik wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
Ook mijn ex heb ik in de gelegenheid gesteld kennis te maken met mijn vriend op 1op1 basis. Hij had daar geen behoefte aan op dit moment.

Maar via hyves zou ik dat zeker niet doen. Dat is zo onpersoonlijk, je kunt geen inschatting maken van mensen die je alleen via hyves kent.

Voor mannen ligt dat blijkbaar toch anders als voor vrouwen.

dc

dc

09-08-2010 om 09:08

Niet via hyves

ik zou best voorgesteld willen worden, maar die persoon niet aan hyves toevoegen. Ik kan me dan ook wel voorstellen dat je vriend het merkwaardig vind. Je kunt weten wat voor vlees je in de kuip hebt, zonder inzicht te hebben in het dagelijkse doen en laten van iemand.

marie-laure

marie-laure

09-08-2010 om 11:08

Ontmoeting regelen

Je zegt dat je ex haar niet snel zal voorstellen. Ik vind dat jij daar gewoon moeite voor moet doen, uitleggen dat je graag wilt weten met wie je kind te maken gaat krijgen. Gewoon een ontmoeting regelen. Probeer je ex te overtuigen.
Niet op hyves, dat is voor oppervlakkig contact, daar moet de vriendin van je ex niet opstaan.

Baffy

Hoe heb je dat zelf gedaan met je vriend? Hebben je ex en je vriend contact via de hyves of iets anders?

Tsjor

Holiday

Holiday

09-08-2010 om 22:08

Hyves? hallo..

"zou jij dan willen weten wie het is ". Nou en of!

"en haar bv toevoegen op hyves?". Nee zeg, je bent toch geen 16.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.