Echtscheiding en erna
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Papa van 3
06-09-2019 om 07:09
Contextuele therapie
Wie heeft er ervaring met contextuele therapie?
Hoe gaat het in zijn werk en hadden jullie hier wat aan?

Papa van 3
17-09-2019 om 14:09
Marikke
De laatste zin van jou klopt hier van geen kanten in mijn situatie.
Ze hebben mij bedreigt met veilig thuus voor nieuwe gezin en mochten alles zeggen vonden hun. Alleen volgens de avg wet mogen ze niks vertellen zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven.
Ik werk vrijwillig aan begeleiding met me kinderen om de rust en vertrouwen te kweken maar jeugdzorg en ex die dwingen dit af terwijl er genoeg dicumenten zijn die anders vertellen.
Ze willen dat de communicatie verbeterd alleen ex wil niet daarom wil ik parallel ouderschap zodat ik niet met haar hoef te communiceren. Maar ook dit veegt jeugdzorg aan hun laars. Nee het werkt niet (zijn net 6.maanden bezig). Jeugdzorg laat duidelijk steken vallen wat afspraken betreft. En nu ineens weer een traject van 12 maanden en zijn nu al 4 jaar verder en geen stap verder.
Het is makkelijk wijzen naar ex dat zij degene is die alles tegen houd, maar in dit geval is het wel degelijk zo en dat samen met jeugdzorg.

mirreke
17-09-2019 om 17:09
ehmmm
volgens mij is dat wel wat ik zeg: jeugdzorg werkt niet...
j
Wat jij vertelt herken ik maar al te goed. En wordt bevestigd door de zin die ik aanhaal uit het eerste evaluatierapport over de werking van jeugdzorg...
Lijkt me heel ingewikkeld, die situatie waar je in zit.

Papa van 3
17-09-2019 om 21:09
Marikke
Van de week rechtszaak gehad over ots. De rechter heeft mijn ex terrecht gewezen dat ze het hogerberoep over het gezag beter kan laten varen als ze het traject zou willen laten slagen.
Voor het eerst dat een rechter toch een beetje men ex terrecht te wijzen.
Maar of ze het doet dat betwijfel ik omdat ze meer een persoon van de princiepes is maar ik ga van het positieve uit
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.