Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

bezorgdemoeder

bezorgdemoeder

28-10-2015 om 12:10

co ouderschap

hey heb met men ex partner co ouderschap nu gaan ik eerst het verhaal vertellen!! we hebben samen een dochtertje dat nu 3,5j is , de rechter heeft da beslist toen we uit elkaar waren gegaan nu is er daarna vanalles gebeurd mijn ex is een veroordeelde crimineel door zware verminking meneer kon het nie hebben dak ik nie meer verder wou omdat hem aggresief en dominant was . uiteindelijk heeft hem mij in het aanzicht gebeten omdak nie mee naar huis wou gaan , ze hebben het serieus moeten toe naaien hij had er gwn een stuk uitgebeten recht onder mijn oog . wou doordat nie meer men dochter na hem brengen door dak elke week naar de politie kon het gaan uitleggen wrm ik ze nie mee gaf , had het heel moeilijk daarna heb ook alles achtergelaten dus moest ook van nul af aan beginne . op den duur had ik het te moeilijk doordat hij mij het leven zuur maakte terwijl ik nog herstellende was van zijn laffe aanval , hebben ze mij aangeraden om mij aan het vonnis te houden en te wachten na zijn veroordeling !!nu zijn we anderhalf jaar verder en is het eindelijk voorgekomen zodat we ook de voogdij konden aanvechten !! hij heeft geen enkel spijt ik heb er zelf voor gezorgd dus hij neemt da mij kwalijk dat hem een veroordeling heeft . hij communiceert nie over mijn dochter ik kom niks te weten hoe het met haar is . hij laat zijn nieuw vriendin waar hem nog maar enkele weken samen met is zeggen wak ik moet doen !! terwijl hij haar behandeld hoe hij mij ook behandelde ik heb schrik voor men dochter dat het met haar iets gebeurd . nu ben ik gisteren naar de famillie rechtbank moeten gaan en hebben ze mij verplicht om aan de tafel te gaan zitten met hem om te leren communiceren !! heb ook een nieuwe vriend al bijna een jaar en we willen gaan samenwonen maar hij woont in zeeland en ik in antwerpen het is maar een half uurtje rijden . maar wil me terug veilig voelen en gelukkig worden met men dochter ik merk ook aan haar dat ze haar eigen nie is dat ze terug komt , nu moet ik aan hem toestemming gaan vragen dak mag verhuizen met men dochter waar da hij de zorg overlaat aan zijn nieuw vriendin !! iemand een idee wat ik kan doen want zelfs met hem spreken is moeilijk voor mij na wat hij mij heeft aangedaan !!!!

Paddington

Paddington

28-10-2015 om 12:10

Praten

is toch de eerste stap. Ondanks wat hij jou heeft aangedaan, blijft hij de vader van je kind. Dat jij jullie dochter liever niet alleen met hem ziet, vind ik zeer begrijpelijk.

Natuurlijk kun je proberen om via de rechter toestemming te krijgen om te verhuizen. Ik weet niet hoe het in het Belgische rechtssysteem werkt, dus daar kan ik jou niet over adviseren.

Probeer toch met hem in gesprek te gaan. Misschien vallen de gesprekken mee. Ik zou wel alleen met gesprekken instemmen, indien deze worden begeleid. Je kunt het in ieder geval proberen. Misschien valt het mee en geeft hij toestemming. Als hij weigert, dan kun je het altijd nog bij een rechter vragen.

Omwille van jullie dochter, zul je toch een manier moeten vinden om met je ex om te gaan.

bezorgdemoeder

bezorgdemoeder

28-10-2015 om 13:10

praten is geen optie meer

ja weet ik maar da hebben we al geprobeerd met hem te praten met de advocaten en hij weigerde omdat hij mijne rotkop nie meer wou wien da zei hem letterlijk nu dat hem verplicht is gaat hem er zijn maar weet wa ik kan verwachten praten is gwn geen optie meer. uiteindelijk was ik het slachtoffer maar heb ik mij erover moeten zetten voor men dochter , maar da heeft hij totaal niet gdn hij wilt totaal niks van contact

Laura

Laura

02-11-2015 om 15:11

moeilijk

zo'n agressieve kerel zou je bang van worden.
Typisch zo'n gevalletje wat het niet kan hebben als een vrouw hem de bons geeft.. sukkel!

Behandeld hij je dochtertje wel goed?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.