Buitenland Buitenland

Buitenland

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

dc

dc

21-03-2011 om 17:03

Andere opvoedgewoontes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

De juffen

Hier op de opvang wijzen mij steeds weer op de verkoudheid van mijn zoontje. Of ik niet met hem naar de dokter moet, of hij chronische verkoudheid heeft.. Etc etc.

Ik merk dat ik vanuit Nederland het idee mee heb gekregen dat je niet te snel naar de dokter gaat, dat je pas in het allerlaatste geval antibiotica krijgt enz. Lijkt hier veel sneller en makkelijker te gaan.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

dc

dc

02-04-2011 om 16:04

Inderdaad

Wat dat betreft is zwitserland denk ik een beetje hetzelfde als frankrijk. Daar gaan ze ook bij alles naar de dokter.

Hier in engeland moet je ongeveer half dood neervallen voor je een afspraak krijgt :-(

Zou het te maken hebben met de dikke auto van de doler hier en de gratis health care (toch?) in uk?

:)

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

dc

dc

03-04-2011 om 21:04

Vast wel

En wat ik niet snap is, ik ben best bereid wat te betalen voor een doktersbezoek. Liever dan met een baby met 40 graden koorts naar huis gestuurd te worden op een vrijdag met de opmerking "geef maar wat paracetamol en ibuprofen, gaat vanzelf over", en de volgende dag met baby aan de beademing in het ziekenhuis te zitten (het was meningitis). Dit is dus echt 2 weken geleden gebeurd met een bekende van me. En dat soort horrorverhalen hoor ik dus de hele tijd om me heen.

Ik maak me echt zorgen en hoop en bid dat mijn baby het sterke gezonde type gaat worden!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.