Algemeen Ouderschap
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Dalarna
07-02-2014 om 09:02
Spelletjes (aan tafel) spelen met je kinderen
Het valt mij op dat ik ineens onze spelletjes niet meer kan verkopen via marktplaats. Al drie keer heb ik sinds de zomervakantie een 20tal spelletjes proberen te verkopen maar alleen de thinkfunspellen waren zo weg (dus die puzzelspellen die je alleen kunt doen).
Gisteren was ik in de kringloopwinkel en vond een prachtig spel voor 2,50 en omdat mijn oudste deze week jarig werd en ook een spel kreeg wordt mijn man gek. Het puilt hier uit van de spellen en er moeten toch echt spellen weg maar niet voor de 2 euro die ik ervoor op mp krijg maximaal!
In de kringloop werkte een 'oma' die zei dat al haar kleinkinderen alleen maar computerspelletjes doen thuis en alleen bij oma wel eens een gezelschapsspelletje aan tafel. Zou dat dan de reden zijn? Waar ik 5 jaar geleden nog makkelijk de spelletjes verkocht omdat dat voor jonge kinderen was lukt dat nu echt niet meer.
Jammer!

Genista
17-02-2014 om 14:02
Dalarna
Ik moet zeggen dat ik ze allemaal niet ken Maar als je ze aan een ander kwijt kunt, doe het dan vooral. Want ik log nu vooral even in om te vertellen dat ik de komende dagen een stuk minder online ben door onvoorziene omstandigheden.
Ik wens je een goede verkoop.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.