Algemeen Ouderschap
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Clo
03-03-2012 om 15:03
Schaamdraadje
Geinspireerd door alle draadjes over leuke uitspraken wilde ik graag eens een draadje starten over die situaties, onschuldig en grappig wel, waarin je kind je te kijk zet.
Ik zal zelf beginnen: bijvoorbeeld die keer dat we in het verpleeghuis bij mijn oma op bezoek waren en er een mevrouw met en slangetje uit haar neus in een rolstoel langs kwam en dochter (4 ofzo) riep: "mama, is die mevrouw dood?"
Of de keer dat ik maandverband kocht en diezelfde dochter (die van mij al eens uitleg had gehad over die ' miniluiertjes) door de winkel tetterde : "Ik weet waarvoor je dat koopt mama, dat is voor..."
Of zoon onlangs aan tafel, schoonmoeder kan nogal eens zeuren en ze was weer met een verhaal bezig en zoon zei: "Nu weten we het wel oma. Als papa straks thuis komt mag je het nog een keer vertellen en dan is het wel genoeg"
Nou ik hoop dat ik wat leuke reacties krijg die deze ruimschoots overtreffen en dan vallen me misschien ook weer wat voorvallen in ;-)

Kiki
10-03-2012 om 11:03
Ik ging gisteren met mijn oudste naar de supermarkt
en hij keek met mij mee toen ik ging pinnen met als gevolg dat ik niet meer de enige ben die mijn pincode weet.
Want zoonlief brulde door de winkel heen "mamma, waarom tik jij XXXX!"
mmm, fijn schat, dank je wel