Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Jeugdzorg

mirreke

mirreke

07-12-2016 om 16:12

Het is duidelijk

ik moet SP stemmen...

V@@s

V@@s

07-12-2016 om 17:12

weet je het zeker

Van de eerder genoemde website uit het programma van de SP:
"We bestrijden de marktwerking in de jeugdzorg: de zorg voor jongeren wordt alleen aangeboden door instanties die onder toezicht staan van de inspectie. Particuliere zorgverleners – die vaak nauwelijks verantwoording hoeven af te leggen over hun hulpverlening – laten we niet meer toe."

Het is nu al bijna onmogelijk om een zelfgekozen hulpverlener vergoed te krijgen door de gemeente, het lijkt me geen winst als dat helemaal onmogelijk gemaakt wordt.

AnneJ

AnneJ

07-12-2016 om 18:12 Topicstarter

Nine Kooiman

Bij de SP zet Nine Kooiman, overigens ook Fleur Agema van de PVV, zich geweldig in voor het dossier jeugdhulp. Helaas kiezen ze voor het steeds verder uitbouwen en verfijnen van een perfide bouwwerk voor jeugdhulpverlening die meer gebaseerd is op kindermishandelingssiganlering, alles, zelfs zorg, is per slot 'kindermishandeling'. En daar zou je toch juist vanaf willen.
De rest blijft ook sleutelen maar heeft wel al sporen verdiend.
Mona Keizer oa. door de route naar de jeugd ggz via de huisarts open te houden en Loes Ypma door Passend Onderwijs kritisch te volgen en daar aanpassingen in te eisen die ook recht doet aan kinderen met hun ouders.

Li

Li

07-12-2016 om 19:12

norbert klein? Wat is zijn claim to fame?

Forumbeheer Ouders Online

1000

Beste forummers,

Sinds het nieuwe forum laten we draadjes niet langer worden dan 1000 reacties. Zouden jullie een nieuw draadje willen openen met de titel 'jeugdzorg 2' met een verwijzing naar dit draadje?

Met vriendelijke groet,

mirreke

mirreke

Ik vond het ook raar...

vandaar dat ik het schreef...

AnneJ, aan jou de eer? draadje drie in deze serie...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.