Algemeen Ouderschap
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Tinus_p
18-11-2020 om 12:11
Hoe is het hier tegenwoordig?
Nu ik hier na pakweg 12 jaar weer eens ben: Hoe is het hier tegenwoordig? Zijn er nog veteranen van toen of zelfs van voor het jaar 2000? Of wordt het een beetje 'opa vertelt' (Nouja, ik mag dat zeggen)?

Zus!
26-11-2020 om 21:11
Klopt inderdaad
In het cafeetje van de HVA toen het nog ergens in ZuidOost zat. Inmiddels bijna klaar met de master (toen de bachelor) en bijzonder veel water onder de brug...
Groetjes
Sinilind

Houtkachel
27-11-2020 om 08:11
karmijn
Ik lees mee sinds 2004 , eerste jaren alleen maar lezen ,maar later ook af en toe schrijfend onder verschillende namen. Ik ben nooit op een bijeenkomst geweest , gewoon omdat ik dat niet durf ! En alhoewel ik me nog steeds een buitenstaander voel herken ik wel veel namen. Het forum heeft me erg geholpen met veel opvoedingsvragen en ik kom er nog graag. Ik heb heel veel aan de tips van Karmijn gehad, ik weet niet of zij nog actief is op dit forum?

Zus
27-11-2020 om 13:11
Sinilind
De Wenckebachweg! Leuk dat je de master doet, in het KSH denk ik? Daar zit ik ook (ten minste, nu vooral thuis...) ! Ja, een studie erbij is heftig. Ik heb afgelopen jaren iets vergelijkbaars gedaan, duurde 5 jaar en is nu afgerond maar pffff.

Sinilind
27-11-2020 om 16:11
Ja klopt, KSH. Nou ja, thuis eigenlijk wat niet echt leuk is. Wel een fijn klein groepje.
Sini

mijk
27-11-2020 om 17:11
De zoon is 18 en een half
en ik schreef langer dan me lief was op de permanente wachtlijst dus ik geloof dat ik hier wel sinds 2000 ben. Soms heel weinig soms wat meer...En er veranderd wel wat maar het is ook nog steeds eigen ;)
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.