Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Monique D*

Monique D*

31-12-2011 om 12:12

Hoe brengen jullie oud en nieuw door?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Forumbeheer Ouders Online

07-01-2012 om 14:01

Bericht

Ja, dat kan een bericht vooraf, in dit geval gebeurde dat een keer niet omdat er spoed bij was en omdat ook wij nog heel even vakantie hebben. Wranger wordt het alleen maar als er dergelijke discussie ontstaan die echt op de man gespeeld worden. Zonder inhoud en die vooral niet gaan over het topic. Ergens moet er een link blijven, hoe klein dan ook. Als er iet wordt weggehaald lijkt het me duidelijk dat alles wat daar dan weer op terugslaat OOK wordt weggehaald.

Ben gerust het gaat goed met het forum en het wordt alleen maar beter! Laten we er met z'n allen voor gaan en het forum houden zoals het nu is zonder al teveel sneren en (vies) op de man spelen. Inhoud, daar gaat het om.

Tink

Tink

07-01-2012 om 14:01

Jeetje

Jullie doen nu net alsof er hier dagelijks enorme rellen gaande zijn, wat overdreven zeg. Ik denk dat forumbeheer dit prima heeft opgelost en de uitleg heb je nu toch ook.
Jammer van zo'n leuk onderwerp om het zo te verknallen! (om in oudejaarssferen te blijven...)

Rosase

Rosase

07-01-2012 om 15:01

Jammer

Dat de oorspronkelijke post van Belle ook verdwenen is.
Nu slaat de leuk verhaal post eigenlijk ook nergens op.

En bovendien vond ik dat zo'n mooi verhaal dat juist wel in de context paste...

Polly Shearman

Polly Shearman

07-01-2012 om 16:01

On topic

Ik vind oud en nieuw toch echt iets magische hebben, dat deel ik niet met de eerste de beste zeg maar...
ik werk in de zorg, maar wil absoluut oudjaars avond thuis zijn. Ik wil met mijn mannen samen zijn, het is voor mij echt iets bijzonders.. niet een gewone zaterdag avond. Ik kan het moeilijk uitleggen...

Tirza G.

Tirza G.

07-01-2012 om 20:01

Er was spoed bij?

O, ik begrijp best dat je als forumbeheer graag snel wilt handelen en dingen niet aan wilt laten slepen. Ik denk dat dat eigenlijk altíjd wel zo is en dat het nu niet meer spoed is dan anders. Hoe moeilijk kan het dan zijn om dat even te melden? Dat gebeurt toch altijd in het draadje? Die tekstjes van drie regels heb je als forumbeheerder toch wel in de vingers? En als er in een posting van Izar wordt geredigeerd - dat is toch ook een hoop werk? Kunnen die drie regeltjes er dan niet eens meer even af? Het zou een hoop gedoe schelen, want nu moeten jullie er achteraf tig postings aan wijden. Allemaal met spoed in de vakantietijd. Maar goed, nieuw beleid schijnbaar dan. Zonder waarschuwing vooraf, zonder melding tijdens en met een hoop postings achteraf. Spannend, 2012.

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

07-01-2012 om 20:01

On topic

Wij hebben er niets aan gedaan, aan O&N. Geen enkele reden toe, opzouten met dat ouwe rotjaar. Kinderen waren sowieso niet thuis, man had vroege dienst, we zijn gewoon naar bed gegaan.

Tirza

Fiorucci

Fiorucci

08-01-2012 om 07:01

Uit eten

Wij vonden het ook een rotjaar, dus zijn we met de kinderen uit eten gegaan, omdat we dat verdiend hadden..:)) De jongens en mijn man wilden geen vuurwerk dit jaar, dus dat compenseerde mooi.

Lynna

Lynna

08-01-2012 om 15:01

Heeeel rustig

Vriend zat op zee, zoon bij vrienden en dochter en ik heerlijk samen. Na twaalven naar buiten, buren hadden vuurkorf en drank. Erg gezellig.

caton

caton

10-01-2012 om 15:01

Heel mooi

in de sneeuw, in het hotel waar we al een paar jaar kerst vieren. Nu dus voor het eerst ook Oud en Nieuw. Om 11 uur allemaal naar buiten voor de eerste vuurwerkshows op de piste. Erg mooi. Om 12 uur werd de Weense wals aangezet en waren we plotseling allemaal aan het dansen in de sneeuw. Kinderen en wij vonden het geweldig. Alleen jammer dat we geen appelflappen en oliebollen hadden, maar daar gaan we volgend jaar iets voor regelen. Mijn man bakt erg goeie appelflappen en de hoteleigenaar had er wel oren naar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.