Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

het ongezouten commentaar van je eigen kinderen

bieb63

bieb63

07-11-2015 om 23:11

Katniss

Moet je eens goed luisteren naar die bands die jij noemt. Die zgn drum op de achtergrond is geen drumtoestel waar een drummer lekker zn ding doet, het is een elektronisch statisch apparaar. Gruwel...

Katniss

Katniss

Bieb

Het was me nooit opgevallen. Nu je het zegt vermoed ik dat jij van een generatie eerder bent en het daarom zo vreselijk vindt.

Katniss

Katniss

Correctie

Natuurlijk niet een hele generatie eerder, maar een decennium Puber in de jaren '70 dus waarschijnlijk vindt je herriemuziek van Pink Floyd en Led Zeppelin helemaal geweldig.

milka

milka

ik weet er wel een

Ik weet er wel een uit de jaren 80 zonder syntesizer: rondo russo van Berdien Stenberg. Moet je wel van houden:-)
Ik zong trouwens Money for nothing van the Dire Straits mee. Vond ik toen ggen geweldig nummer, nu nog steeds niet. Maar mijn zoon dus wel.
Ik kan een synthesizer nummer wel waarderen hoor, veel van New Order beluisterd en nog steeds. Mijn kinderen vinden het ook leuk. Ook hedendaagse "elektronische" muziek vind ik vaak wel leuk. Mijn kinderen laten mij op hun beurt nu ook hun muziek horen. Vooral ritjes in de auto zijn daar geschikt voor. dan kan ik niet ontsnappen

Katniss

Katniss

Hedendaagse muziek

Momenteel drijf ik mijn kinderen tot wanhoop omdat ik al de hele tekst van 10.000 luchtballonnen ken, en dat de hele dag zing Zooo jammer dat ze niet meer in de doelgroep vallen. 10 jaar geleden hadden ze het waarschijnlijk fantastisch gevonden.

we dwalen een beetje af ;-)

van het ongezouten commentaar van onze pubers.

Dochter heeft gevraagd of ik niet meer wil meezingen met de radio in de auto. En alsjeblieft ECHT niet meer als ik haar met haar team ergens heen rijd:
"Jij kunt ècht niet zingen mam, dat weet je toch hopelijk nu wel?"

milka

milka

08-11-2015 om 00:11

katniss

Ik heb even moeten googelen maar 10000 ballonnen is van K3. ik ben met K3 nooit verder gekomen dan Alle kleuren van de regenboog, Oma's aan de top en Heya mama. Is dit een nieuw liedje van hen?

Katniss

Katniss

Milka

Klopt. Gisteren heeft de vorige K3 het stokje doorgegeven aan drie nieuwe meisjes van rond de 20, en 10.000 luchtballonnen is hun eerste liedje.

Jamie

Jamie

Katniss

10.000....? Bij mijn weten gaat het niet verder dan 99!

O, dat was Nena!

Arawen

Arawen

08-11-2015 om 10:11

nu we toch afdwalen..

Zoon is groot fan van Golden Earring. En die doen het toch echt zelf.. Zoon drumt, misschien heeft dat iets met zijn voorliefde te maken.

Zo stond hij als 18 jarige op zijn eerste concert, van GE, tussen alle veertigers..;-)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.