Algemeen Ouderschap
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

jessica 5
19-12-2013 om 13:12
Hier
De kinderen hebben gister avond het kerstdiner gehad, vandaag de laatste dag school en dan twee weken vrij. Oudste vertrekt morgen met zijn vriendin voor een paar dagen naar Londen.
Eerste nacht in het gips was een ramp, het zat te strak met als gevolg dat ik geen gevoel meer had in mijn tenen. De volgende ochtend nieuw gips gekregen. Het zit nog niet echt lekker maar ja ik moet er dan ook zo min mogelijk op lopen, dat is de bedoeling hier van. Verveel me te pletter zo op de bank. Vanavond ga ik nog wel even naar het kerstdiner van mijn werk, ben ik er toch nog even tussen uit. Ik zal blij zijn als maandag dat gips er weer af kan. Slaap ook slecht hier door.

Fransien
19-12-2013 om 17:12
Jessica
Bah, die voet van jou schiet ook echt niet op.
Kun je nog een studie ofzo doen of schrijf/nakijkwerk? Dan verveel je je net iets minder op de bank.

neteret mut
20-12-2013 om 12:12
zo 3 uitslagen binnen
van de decemberexamens. Beide dochters hebben hoge uitslagen, zeer goed gedaan. Jongste zoon heeft nog net alles voldoende, al is 50% op frans natuurlijk niet hoog (een 5 is hier voldoende). Het duurde vandaag wat langer voordat ik zijn rapport kon zien, hij had het vergeten op school en moest van mij dus terug om het op te halen (boos, en of ik hem niet kon brengen met de auto)

neteret mut
23-12-2013 om 00:12
zucht
opnieuw slechte uitslagen voor de tweeling, vooral door niet inleveren/ te laat inleveren van projecten enz. zich nergens voor inzetten. We moeten in de vakantie maar eens met ze om de tafel gaan zitten wat ze nu willen

Fransien
23-12-2013 om 14:12
Rapporten
Neteret, wat fijn van je dochters, niet leuk voor je jongste zoon, het klinkt of hij er wat harder aan zal moeten gaan trekken het komende halve jaar. En wat vervelend van je tweeling, beroerde rapporten door een beroerde werkhouding die ze niet hebben willen/kunnen verbeteren het afgelopen halve jaar.
Sterkte met de gesprekken, ik had je een fijnere kerst gewenst.

neteret mut
24-12-2013 om 12:12
o ja
oudste dochter heeft haar theoretisch rijbewijs gehaald, de derde die nu oefenen wil. Zucht, jammer dat het winter is en vroeg donker.

*Rymcke*
25-12-2013 om 08:12
Fijne feestdagen
Voor iedereen een super gezellig en fijne feestdagen.
Gr rymcke

*Rymcke*
neteret mut
Oef dat wordt een planning maken voor te oefenen.
Succes ermee.
Gr rymcke

*Rymcke*
fransien
Zat gisteren effe op de site van het Christina concours.
Staat maar 1 dame van 6. Voornaam begint met T.
Klopt dat ?
Geen wonder dat je super trots bent op haar.
Zo mooi. Ik kreeg kippenvel.
Jongste heeft muziek les op school en muziek leraar neemt regelmatig instrumenten me.
Maandag hebben we samen kerst liedjes gespeeld. Hij blokfluit. Haha. Speelt alleen b - a - g
Ik op klarinet. Das was lang geleden. Jongste heeft nog effe klarinet geprobeerd. Krijgt goed geluid eruit maar de vinger spreiding nekt hem.
Was gezellig.
Gr rymcke

*Rymcke*
Hier
Maandag kapot geschrokken.
Effe nog broodjes voor kerstdiner op het werk gehaald. Kom ik thuis. Ahhhhh hele kerstboom op De grond. Mijn kerst stal die ik 12 jaar geleden zelf gemaakt heb helemaal gesloopt.
Onze pup (nu 9 maanden) had huisgehouden.
Daarna was Ik vooral erg verdrietig.
Mannen waren boven en hebben niets gehoord.
De klas van onze jongste had meegedaan met de bruna prijsvraag.
2000 basis scholen deden mee.
Moesten en woord maken van letters die ze kregen. Elke 10 euro kreeg je letters bij. Ze hadden een heel lang woord gemaakt. Vrachtwagenchauffeurs.
En nu net groep 4a van onze school wonnen.
Hadden een koffer vol boeken gewonnen ter waarde van 600 euro.
En kwamen in de krant.
Trots dus.
Gr rymcke

Fransien
26-12-2013 om 20:12
Fijne kerst ook voor jullie
Al is het wat aan de late kant.
Rymcke, je hebt de goede dame te pakken en ik ben inderdaad beretrots op haar.
Neteret, leuk voor je oudste dochter dat ze nu ook haar theoretisch heeft, kan ze ook leren autorijden.
Hier heeft er familie-uitbreiding plaatsgevonden, op eerste kerstdag 's ochtends is er een klein nichtje geboren, het eerste nichtje dat mijn kinderen hebben. Het is een vreselijk snoesje.

jessica 5
29-12-2013 om 21:12
neteret mut
Pff balen dat de tweeling er zo slecht voor staat. Tja volwassen kinderen ga je ook niet meer achter de broek aan zitten met school werk. Nou dat wordt dan flink puzzelen voor die rijlessen.

jessica 5
Fransien
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie nichtje. Bijzonder hoor een kerst kindje.
Genieten jullie ook lekker van de vakantie?.

jessica 5
Rymcke
Pff balen van de kerstboom en je kerststal. Wat een geluk dat net jullie school (klas) die prijs gewonnen heeft.
En heb je nog veel werk?.

jessica 5
Hier
Eerste week zit er al weer op van de vakantie. Gezellig met zijn allen eerste kerstdag bij mijn zusje gevierd. Ook mijn moeder opgehaald. Het blijft nog steeds vreemd zo kerst te vieren zonder mijn vader die op die dag ook nog jarig was. Met mijn schoonmoeder gaat het wel redelijk, ze is goed opgevangen door de zussen van mijn man.
Helaas gaat het helemaal niet goed met mijn voet. Gips is er af heb nu een gipsschoen, moet daar ook rust mee houden. Heb nog steeds geen gevoel in drie tenen en dat stuk eelt is al weer aangegroeid ondanks rust en gips. Bel morgen et z.h wel weer. Baal er flink van, ben er in die twee weken nog niets mee opgeschoten.

Fransien
31-12-2014 om 09:12
Gelukkig nieuwjaar
Een goed uiteinde en een gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal.
Met een extra portie gezondheid voor Jessica, kun je wel gebruiken met je voet.

neteret mut
31-12-2014 om 11:12
insgelijks
Ik sluit me aan bij Fransien, een gezegend Nieuwjaar en een goede gezondheid.

*Rymcke*
04-01-2014 om 06:01
Gelukkig nieuwjaar
Voor iedereen.
En vooral voor iedereen een gezond en gelukkig 2014
Gr Rymcke

*Rymcke*
jessica
dat gezondheid speciaal voor jou en dan speciaal voor jouw voet !
Dat deze eindelijk beter mag worden.
Gr Rymcke

*Rymcke*
mijn werk
Ben zooo blij met de baan in het zwembad.
Zit nu elke week 12 uur vast in het zwembad.
Met redelijk wat inval en af en toe een zondagsdienst is dit zo'n gemiddeld 15 uur per week.
Tja het is nu winter en valt het werk als brandwacht helemaal weg. Ja rustig roepen ze dan.
Hoop dat ik dit jaar brandwacht helemaal kan vaarwel zeggen en dat ik helemaal vaste uren krijg in het zwembad. Stiekum hoop ik dat de overname van een zwembad doorgaat. Zou deze maand (na uitstel (eerst augustus)) beslist worden.
Zwembad verdient zoveel beter als al dat andere werk.
Gr Rymcke

neteret mut
04-01-2014 om 11:01
pf flink onweer
gisteren eind vd middag. Veel flitsen, wind, hagel en regen. In onze straat geen schade maar op andere plekken in de stad (en andere steden ) wel. Ik moet nog wel naar een supermarkt, nu zeker niet naar de Delhaize (kom ik sowieso al bijna nooit)

jessica 5
04-01-2014 om 16:01
De beste wensen voor allemaal
En natuurlijk ook heel veel gezondheid toegewenst van mij.

Fransien
06-01-2014 om 21:01
Rymcke
Ik hoop ook voor je dat je zwembadwerk uitgebreid kan worden, zou voor jou ook zoveel plezier opleveren, nog afgezien van de goede verdiensten.
Hebben jouw kinderen er weer zin in na de vakantie of gaan ze met frisse tegenzin naar school.

Fransien
Neteret
Hoe gaat het met jouw puber, is hij weer een beetje gemotiveerd of gaat het een heel moeilijk jaar worden?

Fransien
Jessica
Hoe gaat het ondertussen met je, ben je al zat van al het gips en moet er nog meer eelt verwijderd worden?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.