Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Half a twin

Half a twin

09-10-2014 om 09:10

Ergeren aan kinderen, een nieuwe hobby voor ouderen?

Donna

In de eerste drie pagina's zijn er reacties geweest waarin geuit werd dat ouderen beter niet op woensdag naar de kapper bieb gaat. Ook niet winkelen op tijden waarin werkende ouders hun boodschappen. Ze worden geacht uit te wijken naar rustige tijdstippen.

Daarna krijgt het draadje een andere wending; ook de wat jongere mensen ergeren zich. Sommige ouders van luidruchtige kinderen konden dit best begrijpen maar vroegen ook wat begrip.

De groep 'Werkende' slaat op de groep mensen die qua leeftijd op drukke momenten van de dag kunnen winkelen omdat men aanneemt dat deze mensen waarschijnlijk door hun werk, niet in de gelegenheid zijn uit te wijken naar rustige tijdstippen. Dus geen beperkingen aan deze groep al dan niet werkenden beneden de pensioengerechtigde leeftijd, ook al hebben zij klachten over andermans kind.
Werkende stond binnen aanhaaltekens om een groep aan te duiden die qua leeftijd nog niet met pensioen is EN daarbij heb ik even in het midden laten gelaten dat er ook mensen zijn zonder werk. Dus voor mij geen verschil tussen wel of geen werk maar een leefijdsaanduiding.

Met je tekst van af. 'Nou ja ...en de rest ben ik met je eens.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.