Algemeen Ouderschap
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Barvaux
11-02-2015 om 08:02
Enzo Knol
http://nos.nl/artikel/2018445-brandwonden-kinderen-door-deo-challenge.html
Enzo Knol heeft gewoon geen idee wat voor volgers hij heeft. Het zijn hele jonge kinderen die enorm tegen hem opkijken en dat had wellicht tot ernstige ongelukken kunnen leiden toen in oktober. Onverantwoordelijk dus die gast. Ergerlijk vind ik het. Je kunt niet volstaan met zeggen dat je het niet zelf na moet doen. Iedereen weet dat als je tegen een kind zegt dat het iets NIET moet doen, het kind met dat iets juist in zijn hoofd zit.

Hortensia
02-12-2015 om 19:12
Wat mijn kind zegt
Mijn jongste (17, absoluut niet trendgevoelig, volgt zijn eigen smaak) zegt: "Ja, ik ken hem, hij is irritant. Hij is één van de redenen waarom ik er niet overal mee te koop loop dat ik Minecraft speel."

mirreke
02-12-2015 om 20:12
Mijn jongste (11) vindt hem leuk
Maar hij is vooral fan van de broer van Enzo Knol.
En hij is fan van de Lochis https://dielochis.de/ die (Duitse liedjes parodiëren, en vaak ook andere liedjes van sterren en zo. Maken al vanaf hun tiende of zo zelf clips van hun liedjes en zijn in Duitsland inmiddels erg bekend geworden. In het Duits, dus voor Nederlanders natuurlijk niet zo voor de hand liggend, maar op die manier vind ik het wel erg geestig en creatief.
Ik vind het leuk: laat ze maar lekker zelf leren knutselen met filmpjes en opnames. Er zijn bv. hele leuk apps om met een green screen te werken en zo.
Het is vrij normaal lijkt me. Ik zat vroeger te zwijmelen over de Popfoto, nu kijken ze youtube.
En ik vind het ook erg leuk dat er rollenmodellen zijn voor jongens. Geen echt geweld, beetje Minecraft, beetje vloggen... Ik vind het geluid van die Enzo heel irritant, zoonlief moet dan echt koptelefoon op, maar hij heeft ook filmpjes met bijvoorbeeld tips over wat je moet doen als je gepest wordt en dergelijke.
Mijn ervaring is ook dat als je zelf te duidelijk ergens tegen bent, kindlief als vanzelf juist ergens voor wordt. Ik praat erover, vraag waarom ze hem leuk vinden (die Enzo, of die Lochi's) en dan kan jongste dat prima uitleggen. Zo'n bevlieging gaat vanzelf weer over.

jota
hahaha
Volgens mij veranderen ouders nooit.
We klinken net als de ouders van toen, die rock en roll zo verderfelijk vonden.
(Maar hee, had laatst een klasje brugklassers over de vloer en vond het zeer bedenkelijk ze de hele tijd 'ik wil drank, en drugs...' te horen zingen..)

Pirata
hier ook populair
Enzo Knol is hier een hit en zijn broertje Milan ook. Ik vind het mooi om te zien wat die 2 bereikt hebben. Maar vanwege het taalgebruik mag mijn 8-jarige maar beperkt naar Enzo kijken. Geeft niet, Stuktv vindt hij ook leuk en zo zijn er nog meer. En ja, graag met koptelefoon.

Molleke
04-12-2015 om 14:12
Hier vinden
mijn kinderen het geweldig! En ze mogen ook allebei kijken. Ik vind het taalgebruik wel meevallen eerlijk gezegd en ik heb niet de indruk dat ze het te pas en te onpas gebruiken en overnemen. Ik vind het mooi om te zien dat hij vanuit het niets (gameverslaafd, niks doen, weinig toekomstperspectief) dit heeft opgezet en bereikt. Ik heb daar zeker bewondering voor en gun hem (en andere vlogger) dit succes enorm. Ik heb wel eens een filmpje gezien en moest hier en daar wel lachen al ben ik niet echt de doelgroep. Nee geen irritaties hier Oja stuktv is hier ook een hit.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.