Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Badmom#1

Badmom#1

30-03-2019 om 19:03

Confessions of a badmom

luier drama

Pas geleden hadden Poolse vrienden van ons gevraagd of wij onverwachts op hun zoontje konden passen, haar vader was ineens ziek geworden en ze hadden verder geen familie wonen in Nederland. De meiden hier vonden dat prima om op die kleine jongen van 3 te passen. Dus op vrijdagavond kwamen ze hun zoontje brengen, hij had zijn pyjama al aan. Ze waren nog even snel naar de supermarkt om luiers gereden, want die waren ze vergeten. Knulletje heeft zich prima vermaakt, maar het verschonen van zijn luier overdag was iedere keer wel een drama. Toen hij zaterdagavond op bed lag, vroeg mijn dochter, hoe oud is hij eigenlijk? Ik zei 3.......toch? Mijn dochter twijfelde, want hij had het over school. Ik twijfelde ook ineens. Dus de volgende ochtend vroegen we aan hem, hoe oud ben jij? Hij stak 4 vingers op, en is jouw luier alleen voor de nacht? Hij knikte ja. Oeps...... met heel veel snoep en knuffelen hebben we het hem weer goed gemaakt... #slechteoppasmoeder

Badmom#1

Badmom#1

08-04-2019 om 10:04

zakgeld

Ooit heb ik 60 euro uit de spaarpot van mijn dochter "geleend" voor de cv monteur. Toen ze er achter kwam dat er geld ontbrak, beschuldigde ze mij en ik werd boos en kreeg ze straf. Ik was het namelijk al weer vergeten, maar toen ik het mij weer herinnerde, waren 1000 x excuses niet genoeg. Man wat voelde ik mij toch slecht

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.