Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Wat zijn normale regels voor een 20 jarige?

Lincy

Lincy

09-09-2019 om 09:09

Ik vind het wel te streng

De regels die je ouders geven vind ik wel te streng
Je zit op school je werkt dat doet mijn dochter van 20 ook. Ikzelf heb thuis ook regels
Ze moet haar kamer bij houden de spullen die ze gebruikt gewoon weer opruimen waar het hoord
En als ze vrij is van school en haar werk kan ze gerust wel even eens een keer wasmachine aan doen of een was op vouwen en dat doet ze dan ook wel en over de tijd door de weeks voor 12e binnen en in het weekend moet ze het zelf weten
Ik wil altijd wel graag weten voor vrijdag wat haar planningen zijn i.v.b. de boodschappen.
Ze heb wel een vrije opvoeding en ik heb er nooit problemen mee gehad. Mijn dochter hoeft niet 3x te koken of de badcel te doen of 3x de hond uit te laten

Kaaskopje

Kaaskopje

09-09-2019 om 10:09

Lincy

TS is inmiddels 22 jaar en staat hoop ik nu toch op eigen benen. Ten tweede gaf ze na de eerste reacties geen leven van teken meer, dus de belangstelling was er toen al af kennelijk. Je bent niet de enige hoor, die op oudere berichten reageert Het kan wel handig zijn om even naar de datum van een topic te kijken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.