Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Zoon met vieze lijflucht

rode krullenbol

rode krullenbol

08-10-2019 om 15:10

Tsja ...

Voordat wij hier aan het wroeten slaan in het genenpakketje van Leanne; zou Elon Musk in elkaar zijn geslagen omdat hij te veel naar urine of vanille rook of juist heel neutraal?

“If you catch my drift ...”

Zie: https://www.businessinsider.nl/elon-musk-tesla/

Rode krullenbol

Jonna

Jonna

14-10-2019 om 08:10

Herkenbaar

Hier 3 pubers waarvan we er twee niet ruiken en 1 ook extreem. Hij zweet veel, maar doet ok veel aan zijn hygiëne. Kleding verschonen, wassen, deo. Dus als je naast hem zit ruik je hem niet, maar zijn was, zijn kamer, niet te harden. iedere dag je bed verschonen lijkt me toch wat overdreven.
Las ik de tips zo lees, moet hij echt maar eens langs de huisarts.

Niki73

Niki73

14-10-2019 om 09:10

Jonna

Maar als je het niet ruikt als je naast hem zit, dan zit het probleem toch in zijn kamer, niet in zijn lijf? Er kan schimmel in zijn matras zitten, en/of in de muren, en/of in de vloerbedekking. Leg eens een hygrometer in zijn kamer, en vergelijk de vochtigheidsgraad eens met de rest van het huis. Schimmelbestrijding en veel luchten (hele dag raam op een kier) kan al heel veel doen.

Jonna

Jonna

14-10-2019 om 10:10

Ik denk niet

Dat het aan de kamer ligt. De was de volgende dag in de wasmand heeft dezelfde lucht

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.